24h購物| | PChome| 登入
2005-08-13 10:15:36| 人氣20| 回應0 | 上一篇

~放榜~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前日放榜~
好鬼緊張~
miss 未叫我個名已經出左去lu~
一看~
八分??!!
唔係呀!!??
心諗:今次PK...
同當勞講:得八分咋...
當勞一看~
一野打落我個頭度~
接著說:你十四分呀!!!
於是我仔細再看~
原來之前睇左考幾多科...
打俾阿媽同佢講~
之後等埋一輝~
就同佢and當勞跑去copy張cert~
沿途咩都唔理~
剩係見到有d喊到坐左響度~
印印印~
當勞十六分~
一輝十五分~
於是佢地一齊搵~
我就同阿媽去左九工~
搞到三點到~
九工終於收左我lu~(其間仲有去其他學校)
接連收到清風隊員都搵到學校~
第一天完~
只差堯未搵到...
佢十二分~
情況危急...
到左尋日~
我地部分清風隊員和朋友紛紛幫堯~
四出排學校~
不過眼見學位愈少~
佢in o個幾間學校又唔得~
我們愈替他擔心~
最後我們去下葵搵佢~
在乘車前往其間~
友人說他哭了...
我從未見他哭泣...
未幾我們到了~
也知下葵已滿...
他沒說話只在離開時揮一揮手...
-----------------------------
最後他在wts repeat

台長: 斯因扎吉
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文