24h購物| | PChome| 登入
2004-07-16 00:40:07| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/7/2004 租屋大計

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十一點同sheryl補習, 講足一個鐘故仔呀, 講到口都乾, 好彩佢好乖o者~~ 之後出左旺角行街睇定D good show禮物, 哈哈, 有D頭緒~~等埋cindy之後一齊去尖沙咀, 食左朱古力香蕉pancake, my favourite!!! 返學校幫promotion team印飛剪飛, 好彩有我o係度呢, 如果唔係library o既人都唔會比我地用自己o既transparency影印呀, 嘩哈哈哈哈哈哈~~ 五點半同Lx Team com design, 之後又同Sd team firm cue, 搞掂之後同左menu, andy & cindy去點心皇食dinner。之後返左學校hea左陣就返hall。 唉呀, 你咁tired, 唔係迫你同我傾電話呀, 但係件事真係唔係你諗咁架, 你都知我癲癲得得, 自已講左D乜野都唔記得架啦, 你唔好唔開心啦, 乖啦~~不過你今日有D唔同, 如果比著平時o既你, 一定已經訓左唔睬我, 但係今晚你仲特登講其他野引人笑, 你真係乖喇~~錫晒你~~ Today’s Highlight: 租屋大計一定要實行, 目標屋主: 八戰友 + andy + Vivian + Jason!!!玩到日夜顛倒, 生活糜爛!!!yeah~~

台長: classkingalice
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文