24h購物| | PChome| 登入
2004-07-17 00:20:41| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘩~今日一起身就3號風波la!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩~今日一起身就3號風波la!!
之後又話一陣間8號喇~
仲以為唔洗返學添ar!!
and then同蚊&jessica返學
三個人一把傘,好有型ar!!
一返到學校就要上咩課室...
點左名之後走走走......
童軍......唉~]
但就有野飲ar!都唔錯ar!!
結業lau!!~但冇位俾我地坐ar...
坐左係出面arr.......
之後派成績表la!!好緊張ar!!
1c好多人入左2e班ar!!
我就入左.....2c班ar!!
得好小人入到咋~unhappy~
之後我好心see一個同學陋成績表
但平時佢d成績好過我....但今次
佢比我差ar!!我真係really好心咁講
'嘩~點解你今次咁差ge!!平時你都好過我ga!!
佢竟然話我死開la!!咁ar!仲use粗口
"ma"我ar!!今次真係好心冇好報ar!!
and then找ricky...玩........
jessica&蚊€冇go 我home see大玉桂狗ar!!
下次先la!!今日好多大結局ar!!
我琴晚訓左2個鍾咋€
好眼訓ar!!!~zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
眼訓死€之後我真係訓左ar!!
搞到冇得see d大結局 ar!...
討厭ar!!..........
好彩隔世追x冇做大結局 jak~
he.........
e+唔眼訓la!!


台長: ~*夢星鈴*~
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文