24h購物| | PChome| 登入
2004-12-11 08:46:30| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2004年度勁爆od流行榜頒獎禮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大家如果喺得lee度,睇得我od...
都應該係教會0既弟兄姊妹(我都係得lee啲朋友)
大家除左睇我od,都應該有睇其他人個啲od0既
lee鑊就等我介紹下
同分析下,有咩od...
係最多人睇,有咩od有咩特性啦...
當然仲有頒獎啦!




~~~~~~~~~<<勁爆OD點閱榜>>~~~~~~~~(即係教會界中最多人睇0既od)




勁爆OD第三位:k.h.k (kinki個od)


勁爆OD第二位:勇.....(子俊個od)


勁爆OD第一位:~~~~加利利大海~~~~(亞威個od)


我相信亞威od係多人睇
大家都估到
但點解亞子俊同kinki係二三位呢?
依家就等我解釋一下啦~~~



Kinki個od
佢既特點就係
1.每次打od都有經文分享
2.每次都隻字不漏&詳盡地交代自己成日做過啲咩(我覺得可以加多啲趣味...)
3.佢既od留言版好多人去,啲人留言仲留到好似玩icq咁一人一句...
e.g:亞圈,Liu Chi,我
所以佢攞季軍都好合理
kinki雖然lee排肥左少少
但始終天后地位
就真係誰可代替呀......(電埋負離子之後我相信更勝從前呀!)
以後0既日子加油呀!



子俊個od
佢既特點就係
1.形象健康,fans大眾化
e.g:上至家得,下至洋洋都係佢既捧場客,仲加埋學校同踢波個啲人
(有留言為証架!)
2.提才敏感,引人入勝
佢打0既提才,有爭議性
例如佢會打一啲
關如自己既友情&愛情0既睇法
仲會分享自己好多0既感情
e.g(佢個篇<愛情>,以前od既<第一次>,同點閱率有70幾之多既<出山>)
由此可見,此人係性情中人
感性至極!
同劉邦一樣用感情吸引你...



亞威個od
佢既特點就係
1.屬靈長者,見證分享
佢od到你會成日見到佢經歷神
佢經歷神啲咩
佢都會照打返出嚟
佢仲係青zone區牧(即係青zone最大粒個嗰)
如果你係初信,就快啲去睇啦~~
2.歷久不衰,地位不倒
佢返教會已經有幾年啦
所以加加埋埋啲fans星羅棋佈,總之就好多啦......
再加上佢盤踞係最受歡迎男弟兄寶座上己經多時(最好就退位比啲後輩啦!)
所以地位超然,力壓od界
(亞威,睇到之後記住0係你od讚番我呀!!)
3.毫無保留,完全交上
佢會毫無保留咁將自己既嘢完全開放!
好似寫信比亞媽咁...
咁私人既嘢都分享
就算亞媽回信都照講出嚟
神提醒過佢咩,就算叫佢勒住自己的舌頭!
佢都分享埋...
所以佢係第一位都非常合理!



如果三甲都冇你份唔好唔開心住
以下落嚟仲有獎項頒發
睇下有冇你份~~~~~~~



最懶od大獎:亞龜od
佢一年先打一次咁滯
lee期次次打都唔係好多字個隻(e.g:重見光明)
但佢又唔係唔打od個隻喎
如果佢話以後唔打都唔計佢啦~~

最可愛大獎:movie od
冇得解(..........比面派對)

最爆笑大獎:子俊以前個嗰......個名叫心聲盡訴
唔講啦!自己睇啦!----->http://mypaper.pchome.com.tw/news/ctchan

最唔想睇大獎:言仔個嗰!
我有充分理由唔睇....佢用英文打既...

最來無踪去無影大獎:helen od
我之前有睇
睇睇下條友突然好鬼耐都冇打喎
原來佢轉左新od喎
你話係咪來無踪去無影啦~~~

最有潛力大獎:咪你依家睇緊個嗰囉!
你唔好話...0係邊個呀咁喎?
不過我知movie你會問.......

2004年度勁爆od流行榜頒獎禮正式完結
各位朋友下年再見!




p.s如有對賽果有任何不滿彧意見,可到留言板詢問!
pp.s我知道提高點閱率的絕技,就係去亞威個od留言板
留言個陣留埋自已個homepage

台長: Chu Son
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文