24h購物| | PChome| 登入
2006-03-28 00:54:31| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【 三月 】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘿!嘿!!我終於都要番離啦..咁多位

係出行該程飛機準備起飛前的陸面上高速既行駛
其震盪力簡直係震散開我呢個3月以來既納悶傷悲同極度既無奈

係回程一行起飛時的離心感覺
除了令我有點窩心和捨不得之外,仲有份一切"歸位"既感覺

首先,講番由呢個月既6號起,即3月6日(我呢世仔都唔會唔記得)
當我係收到惡號既開始,老土D講,我看盡了人世間既人情冷暖
一切的虛情假義,所有的雪中送屎
仲有,我終於知道咩野叫做真真正正既猫哭老鼠
皆因一切事不關己,己不勞心,對於我離講..其實
..我又點會唔明白呢個道理呢?慾請人之不如自救之

老實講,我今年廿二歲仔,話好大又唔係,細都唔細嫁喇..
而好多非一般既高低起跌,世事無常,生離死別..
都令原本好純真既我變到今日咁既樣

當然,好慘絕人寰,估都估唔到既慘事又有..
奇情曲折,奇人奇遇,講都無人信既秒事奕有..

有時,我都慶幸呢個係我自己的人生,因為我肯定了自己的精彩
當然,有時候反而想平平靜靜,因為我諗咁樣做人,無咁多起落會舒服d,同埋無咁易chiSin吧..哈哈哈

講真,學我個fd話是計,好多人都想知我呢次個ending會點收科
死唔死得人!!又講真,原來人就雖然係脆弱,但係原來要死都唔係咁容易嫁

我足足比呢獲野折磨左我廿幾日,晚晚訓唔到覺
之後諗諗下,反而諗通左好多野..真係有一種覺悟

詳細情形,是一我對我自己人生的計畫及方向
係呢到,我都唔知點打..所以都無不必要打

但係,我真係明白有好多人都係想畢業之後工作,求穩定等
我理解,奕欣賞..

然而我覺得各有追求既同時,走既路必然不同
工字不出頭,人生只在乎等待機會,
在細小的工作間朝9晚5要來個AU心爭角(我對此沒有負面的意味)

吾,那我寧可還在條件許可之時出去走走,出去闖闖..
此話不多講..STOP here

至於講番我既學業何去何從,果間LU係比番我讀既,
可能人生真係有好多高高低低,而係我坐飛機到深圳時..

中大果邊都約我INTERVIEW lu..
真係呀,3個星期都唔肯in我..我出去打左個轉就即刻有反應
可能3衰6旺..呢獲個衰..都衰能完喇..仲有我之前報海外既
Topup degree 都收左我喇..依家我係要 choose 行邊條路

所以我可以同大家講我係一定會有書讀既,真正擔心我既朋友已經不用擔心
其他既朋友,我則真的讓你們擔心我很久了..

但係,係呢一刻,我真係唔係好想watse time 讀呢個AD and topup degree!!
讀梗果d人大家都心中有數喇,其實比你 graduate 左揸住個AD又可以係呢個社會點呢??係未??

拿,我真係唔係口輕輕嫁,我已經開始左我自己既生意仔嫁喇
但,謀事在人,成事在天ma!!所以我比心機就係喇

個degree,我一定讀埋佢,而且會不斷咁抄我d股仔同埋
我既joint-venture

想睇人地點衰既人..真係唔好再係咁喇..因為我好堅強嫁,同埋我都唔會想人地衰,我只會想自己好d好d再好d!!大個仔大個女,成熟d!!

吾,而我都真係好多謝真心支持過我既人..
我慶幸我條命真係唔係咁差
我慶幸我再一次係黑暗中拙壯成長
......................

仲有,今次去果到,..我認識左好多新朋友
好多都係我意想唔到既..我識左個女仔佢叫michell

佢仲同我算命
喂~真係好準嫁,話我最近衰到扑街又中..好多野都中
哈哈,13分之1話將來會發達既 o吉啤都比我抽到..
不過我都係信自己多d既..

講番michell..佢今年得19歲,之前係武大讀書
依家去左德國漢沙Airline到做空姐..

um..佢真係好鬼死靚女嫁,..skin白白,眼大大,
心地又好..又有修養,語言又好..最梗要係真係好聰明既一個女仔
仲有係無男朋友,同埋真係靚到剎死人嫁,哈哈哈..

妳地米以為我呃妳地呀,有相為証嫁,不過我就一定唔會post出離嫁喇
好多野,唔去過,唔見過,就唔會知道,唔會理解

原來想像中的固有景象可以係 o係一刻間完全改變
千奇唔好做一隻井底之蛙!!

好喇!!算喇!!講到呢到,因為講幾多都無人會明白
只會覺得我chichi地..是但喇

總之,今次既不幸,令我的感受真的來得很深
同時,奕令我明白要立即動身,刻不容媛去做我應該做既事!!
決立當下,不可遲疑了!!

係到我祝大家百事可樂,因為我依家係到飲梗百事可樂!!哈哈哈

呀,仲有..d櫻花真係開得好靚好靚!!天氣真係好好好好!!

台長: ChoChoChi’s Bf
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文