24h購物| | PChome| 登入
2021-08-18 15:34:45| 人氣30| 回應0
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【一早講咗唔upsell】Perfect Medical 去暗瘡印療程的真心交評價!究竟work嗎?

Perfect Medical 去暗瘡印療程評價究竟係點?想知道嘅暗瘡友或者可以睇我呢篇真心交評價,呢篇文入面我會一口氣講曬暗瘡分手療程同去暗瘡印療程㗎!同埋去Perfect Medical點先可以唔洗被sell?

 

講Perfect Medical 去暗瘡印療程評價之前,我要講少少我已經做完個個「暗分」,就係Perfect Medical個暗瘡分手療程嘅評價,因為我係做完暗分然後先去做去暗瘡印療程㗎。我諗有好多暗瘡友都喺度「暗中觀察」緊,因為開宗明義講到真空磨皮可以磨走35mm死皮真係好吸引,個即時效果隨時仲有嘢睇都勁過果酸!

 

我對呢個療程評價係work,而我都幾樂意同人推薦呢個Perfect Medical個暗瘡分手療程。講下暗瘡史,我本身由中學開始就有比較嚴重暗瘡問題,但個陣時個唔識點處理,而且醫美知識都未係好普及(就算知道都唔會有錢同唔會捨得去做),阿媽就日日去街市執涼茶、我自己就買一套clean & clear用囉,不過淨係諗都知無效......人大咗之後無出咁多油,暗瘡生少咗但我仍然係童叟無欺嘅暗瘡肌,無事無干又無熬夜都會自動生幾粒(尤其係咗面同埋下巴、腮位一生就幾粒幾粒咁生,好多時候都係底層發出嚟嘅石頭瘡,仲要一出即有黑印)一度非常絕望同抑鬱。

 

老實講,我對Perfect Medical個暗瘡分手療程評價就係一、佢平,人工唔高同埋暗瘡肌應該唔會斷尾,所以要揀「可持續發展」療程去維持皮膚健康,一個療程幾k真係負擔唔到;二、真係有效果,好適合油敏皮做,其實屋企刷果酸都好有效,但好似我呢隻油敏皮就唔太適合自己搞,一嚟刷酸太低濃度無料到、太高濃度好易過敏,因為15%、20%無反應,我試過一次自己搞35%果酸,結果過敏又甩皮又爆瘡搞咗10日先慢慢好返,幾驚最後搞唔掂要去睇皮膚科醫生......

 

Perfect Medical個暗瘡分手療程用個支精華水入面都有果酸成分,不過濃度唔高,所以用真空磨皮頭物理啜走死皮嚟補救,同刷酸一樣咁work,但又好安全唔會有過敏風險,所以醫暗瘡呢單嘢真係條條大路通羅馬(唔好再問我同家用黑頭吸吸機有咩分別,一嚟黑頭吸吸機唔會吸曬全塊面,二嚟淨係用負壓吸頭唔配合邊噴藥水邊用,我覺得就好打有限,好易啜傷啜瘀皮膚,整開曬啲暗瘡傷口)總之,做咗大概8次暗瘡分手療程之後,我啲暗瘡都好得七七八八啦,而家雖然仲有印、仲有粒突洞,不過真係生少咗好多,可能一個月會生1、2粒,比起以前真係好咗好多,我估可能係層層咁推出去,底層嘅污糟嘢推咗出去呱,應該都同年紀老咗油出少咗有關係,同埋唔好以為做咗Perfect Medical個暗瘡分手療程就會無石頭瘡,石頭瘡好深層發出嚟㗎,不過就可以等死皮快啲褪走,瘡頭快啲出現,同埋石頭瘡印可以好快就磨走囉!

 

我明,網上對Perfect Medical 去暗瘡印療程評價大部分都係「Perfrect Medical好hardsell,唔好去呀」!但其實hardsell呢件事都有個好簡單解決方法(不過或者就唔係間間都work啦),就係一開始我就叫顧問mark定「唔好upsell我」,我一開始都唔確定呢個辦法work,網友講嘅咁我又覺得試下無壞囉,不過如果唔work應該都唔會有我呢篇Perfect Medical評價啦!我本身都以為個顧問係虛應,不過我去到臨尾倒數第三次都無人嚟sell我,只係最後幾次會問我會唔會繼續join,個陣暗瘡都好返8成,我都有信心剩返2成可以靠自己用醫美skin care搞掂嘅,我實話實說,再提咗一嘴「而家就專注搞暗瘡印囉,不過暗瘡印真係淡得好慢」,跟住顧問當然唔執輸,推薦咗我佢哋公司個去暗瘡印療程......

 

其實因為真係搞掂咗個不停生完又生嘅暗瘡,所以我對Perfect Medical評價都好好,所以就好認真好仔細咁聽咗Perfect Medical個去暗瘡印療程究竟點玩,我以為都係果酸、物理磨皮個類,酸性成分同物理磨皮為主,結果完全係另一個Lv,原來係激光。我都感覺自己好似打大佬咁一關過完又一關,我一直唔考慮激光係因為可能細細個對醫美療程個印象評價仲喺度,就係覺得激光好貴,而且激光又唔係針對暗瘡,雖然可以令肌膚整體健康度提升,即係提升水分同減少油脂分泌、都可以殺死暗瘡菌,但好似都無Perfect Medical 暗瘡分手療程咁有針對性......

 

講Perfect Medical評價講到有啲亂,梳理一下先,總之就係一開始我做咗Perfect Medica暗瘡分手療程(果酸精華真空磨皮),做到八成好返之後個顧問再建議我做Perfect Medical個去暗瘡印療程(激光去痘印、撐起粒突洞),就係咁,大家明未?

 

Perfect Medical顧問知道我對暗分嘅評價都好好(事實上我介紹咗1個friend同1個同事過嚟做暗分療程)所以就覺得而家係時間再進一步,控制暗瘡唔好復發(用激光殺暗瘡菌)同主要去瘡印。講起瘡印,我兩邊臉頰位黑同紅痘印都幾勁下,所以遠睇仲係爆瘡同爛面㗎......(touch wood,無再狂生瘡其實已經好好)

 

我咁大個人驚激光又貴又痛所以無做過激光,顧問話激光唔係co2磨皮激光所以唔會痛,呢個Perfect Medical個去暗瘡印療程主要係針對打散皮膚深層黑色素,去痘印同刺激膠原蛋白增生咁喎。佢話比我試下激光個feel睇下有咩評價、比咗一次試做我,咁我梗係要啦!

 

岩岩上星期六做完個次Perfect Medical個去暗瘡印療程試做,我嘅評價係:第一次做激光感覺竟然仲舒服過做暗瘡分手個磨皮,可能因為唔直接接觸肌膚呱,全程感覺熱熱哋,某啲位吉吉哋,做完之後塊臉又紅又熱,但好快褪紅就無咩特別感覺......但講得明係Perfect Medical個去暗瘡印療程,我梗係期待個去痘印效果啦,難得個治療師姐姐又係我多瘡印嘅位打多幾下、掃咗幾轉。

 

Perfect Medical個去暗瘡印療程評價係點?一星期之後有好多痘痂嘅哋方已經出現白皮,對一個暗瘡肌嚟講,見到有白霜白皮梗係開心啦,證明痘痂好快就要褪走啦!估唔到激光刺激新陳代謝個效果咁堅呀,而且無痘痂,只有痘印嘅哋方都由深瘀黑色變咗淺黑色......我對Perfect Medical個去暗瘡印療程評價係有料到,work,比想像中更好,我諗等我做完咗Perfect Medical個暗瘡分手療程就可以去買呢個新嘅......搞掂暗瘡之後再搞好暗瘡印......Perfcet池!

 

p.s. 求下你哋唔好再pm我,你哋係可以去搵咕狗大神搵Perfect Medical暗瘡分手療程或者Perfect Medical個去暗瘡印療程嘅試做link嘅。

 

鬼叫我好人咩,我就擺埋喺度等你哋唔洗搵啦(優惠隨時會轉,轉咗唔關我事):

Perfect Medical暗瘡分手療程

Perfect Medical去暗瘡印療程

台長: chloeeeee74223
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文