24h購物| | PChome| 登入
2006-01-27 01:00:34| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

考試了 二

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1月20
最吾開心都系今日 有兩件事令到我好吾開心 我條氣頂住左 總之一句好好好吾開心
今日系考FINANCE 我真系識 同我讀個D差吾多 超開心 考完仲同D同學講 點知D吾開心事就出現 我個FRIEND同我講話佢吾系好識 SO就話偷睇左我 我起初以為佢SEE幾題就算 點知佢話我做個一百題都SEE左 我聽完之後個腦一片空白 成一百題 會吾會過份左D 我自己讀得好辛苦先識答 你一句睇晒就可以識 我當時好鬼火 差D想打人 你一D努力都無付出 佢知吾知我讀得幾辛苦 佢個樣仲好似無咩事 佢可能吾知我當時已經好火 我無想過佢系呢種人 我真系吾可以原諒佢 我信任佢先至無用手姐住 估吾到佢會做出呢D事出來 真系知人口面不知心 人心隔肚皮
第二件就系我本書賣吾出 個個人話吾要 真系火上加油 我成日問個班長問佢幫我拿過去 我吾知咩班同邊個 佢推過一日就一日 依加人地話吾要 我白白無左成舊水 我本書依加都無用 我又好想丙人 仲之D雖事今日特別多系我身上發生

1月23日星期一
今日考Marketing 我lee一科系全部最差 測驗未試過合格 所以我好怕 我系星期六 日又比個件事影響左心情 無咩心機讀 點知佢又話靠我 吾系掛 又無病 自己吾讀書 又要合格 有咩可能呀 你自己仲好意思又叫我比你睇 你仲未睇夠 我就吾想比你睇 今次我醒 成日收收埋埋 等你睇吾到 因為我自己接受吾到佢lee d人做事方法 我無講出黎已經比足面 佢個要求太過份 跟本無同人想下 依加已經讀lee d無出色科 仲吾比心機 人地比心機讀 希望可以考好d 補番以前d吾見得人的成績 佢自己仲可以做出呢d事出來 呢個人的人格真系對佢有所保留 一次少少的我可以接受 一次大的我會以後小心你 一而再 我就討厭你這種人 因為跟本吾系一個人該做的事 總之呢個人 我以後會好小心 費事第日我自己後悔 因為這些人做後悔的事 太傻啦 自己今次就當個教訓 吾睇都比系睇左 可以點姐 吾通罵佢 這樣做都無用 下學期仲要同一組做project 仲之今次的事就只可以當食葯 一口氣食落肚

1月25日星期三
最後一科 我讀到今朝三點先咪下 不過今日都系吾識 同我讀個d都吾同 d生字又吾識解
考完之後約左d同學一齊去行下街 食完野仲去影貼紙相 我自己都覺得影得我幾好架 哈哈 自己贊自己 都知有d吾知醜 其實我都吾系好差鉏 你地都同意架可
今日真系好鬼tried 要好好休息 過幾日再出去玩 我要遊戲人間一個星期 做一隻無腳雀 想去邊 就去邊 一個人又好 一班人都好 總之要好好享受我lee 個假期 之後都吾知幾時可以好好出去玩 因為之後又會好辛苦 可能要到六月中先可以再去玩 不過到時我又可能忙住去找工作 希望到時有中介紹我去上班 我就可以輕鬆d 因找工都是一件好難的事 番工的人同我一樣有這樣的想法嗎??????

台長: Doris
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文