24h購物| | PChome| 登入
2005-10-17 22:11:12| 人氣227| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

月偏蝕~~~睇唔到T-T

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月17日 星期一 晴天
今天走在椰林大道時
邊走邊覺得月光很漂亮
又大又圓又光~~~
整在想念嫦娥姐~~
覺得冇帶相機好可惜
要不在椰林大道影過去總圖加埋個月光真係靚到絕

今天有氧的教室有人在用
所以今天遲了上課
星期一的課教得比較容易,因為是初級班
上完課已經九點了
紓葶載著我去美食廣場
這時紓葶跟我說她因為看月偏蝕所以今天晚到了
o~~~~~當時我真係晴天霹靂
早知我就係新體出面等紓葶,
唔係入面等啦~
仲要今日遲上堂
遲少少冇關係
唉~睇黎我都係同呢de天文現象冇緣
上次去東華
剛好有流星雨
可是去兩晚兩晚都落雨
記得大一時
大家約埋一齊睇流星雨
去到時,朋友說:剛剛見到一粒流星啊
=.=我剛到.......

今天唯一覺得好的是~
買了田中家的泡芙吃~
我買咖啡口味的~
它的泡芙真的很大一個
有我拳頭大
咖啡味不錯,不會很甜~
也有咖啡味,雖然未算濃~
但是它底下還有奶油味~
雖然皮不是我喜歡那種脆脆的~
但讓人覺得好滿足~
雖然四十元一個,哈~

台長: chipsahoyg
人氣(227) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文