24h購物| | PChome| 登入
2004-09-12 20:10:58| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天色常藍~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近日天氣唔錯,又不太熱,好乾爽! 感謝神!

這幾星期,埋首於學業,FYP與工作(剛與Miffy接左單寫programme既job,請為我地祈禱!!),忽略左天色很美。

今日星期日,回校繼續返Lab做野,同溫左陣書,遇然去下羅馬廣場那邊呆下,幾好,令我回想一下過去的日子,都幾感恩,可以係城大讀書。呢度不是太大,但亦有地方,可以呼吸一下新鮮的空氣。呢度既功課唔係咁多,可以有更多既空間看自已想看既書,build up自已想build up既野。

近日,我做左Learn to Learn Course 既 Helper/Mentor,叫做幫下d學弟學妹讀書上既困難。係呢度回望自已,有d想笑,自已都係50步笑100步,會考得16分,係高考要重讀先有3D2E。

今日一個人呆呆下回想三年前既自已,好多想感謝神既地方,都唔知從何說起,我去到每個地方每個階段都總有神既祝福,有神既帶領。

今日本來冇心留意天空的顏色,因為好多野要做,自已本身既問題仍然好多,但神叫我偶然停下來,欣賞一下天空,欣賞一下自已既改變,好叫自已能夠肯定自已既方向。

即使天色不能常藍,在你心裡也會變得常藍~~


台長: 展光翟
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文