24h購物| | PChome| 登入
2004-05-15 13:37:33| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感謝

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

感謝神!考完試la.. 經歷左與神同行既一個多月,我真係好希望同大家分享這個月既經歷,因為太難忘(對我來講) ,所以我求神燃點我,希望我能夠在考完試後係我既日記同所有人講呢個多月神在我身上既作為。(現在已經寫緊~~)

感謝神! 地鐵已經收左我做summer “煙腸”,聽講係做 material study,有d 研究性質! 感謝神~唔係做修理路軌~~ 希望可以研究到d野出來la..~~

感謝神! S.T. Lee 收左我做Final Year Project,希望可以出到paper~~不過我知道會幾辛苦,但係我經過考試一役後,我學曉左應該要點做先可以balance (將會分享)

感謝神! Dr Chung 搵我幫佢個研究所做helper,咁我就多d機會接觸一d Advanced testing technique~~因為我考完呢科,受到極大打擊!! 因為有日拿住past paper 問 Bello,佢好鬼串咁話d學生淨係問佢past paper “ if I don’t ask the past paper , it would be disaster” 我以我有限既能力翻譯佢一口 “流利加卷利”既英文。搞到我好似d GPA奴隸咁~~~所以我一定會學曉呢d 儀器,出埋paper 唔可以衰俾bello睇!

最後係感謝神讓今次考試成為我既祝福,唔係因為今次成績會好~係相反~在咁多個sem來講最冇信心係呢次~~(請為我切切祈禱)
但神透過好多事去訓練我,包括好幾個課題 “如何把劣勢扭轉” , “如何勝不驕敗不餒” , “如何計畫” 等等…不過這類問題何歸納為 “如何與神同行”
感謝神我學會左D D~~學曉得要反省,獨處尋求神,明白自己更多!

呢一年最大得著莫過於此~

台長: 展光翟
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文