24h購物| | PChome| 登入
2004-03-07 22:25:31| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見S.T.Lee 之二

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有一條問題我問佢,” 你講到我地department係學術上咁有成就,咁點解我地收生好似咁弱? 佢簡單利落地答 “名牌效應,我地真係叻,不過唔係個個都知,就係因為公關做得差,可能我地校長係個 “書生”(其實暗中心想 “書呆子”) ,同d 有錢佬籌錢,就之乎者也,潘忠光,鄭耀忠個d 就唔同la. ,個d正忠香港仔,醒目好多。 Chiu~~對住何鴻燊之乎者也,有鬼用咩~我唔信何鴻燊唔講粗口”…………….

“好多學生低住入來城大,跟我個d個個岳高個頭行出去。”
最震撼我都係呢句說話!
然後歐陽問左個問題 “你expect跟你既學生做到d乜?”
“I am a marshal. I have many generals in my team,好似我d pro sto,Bello, but I need soldiers , I need good soldiers just like you guys”

簡直扣人心弦既一句 “ I need soldiers”

一個三年內係"nature" 同 "science"登過五篇paper既人,好鬼串~~

後記
星期五前以色列總理佩雷斯(1994 Nobel’s peace prize winner)來演講,大場面,有好多body guards,入場都要過金屬探測器,我都去聽~~我發現尾隨著佩雷斯進場既嘉賓有李述湯,Bello 同 Pro Tong(副校長)。 Pro Tong做司儀(好鬼抵死!)
佩雷斯講nano technology,簡直好似收左錢咁! Nanotech 係 Pro Tong 同 李述湯既強項,賣廣告咁!!後來睇番城大homepage(大家可以上城大homepage睇下la, 佢真係好鬼勁!)李述湯原來帶佩雷斯去睇佢d OLED 同埋參觀 CSDAF
好 impress 個佩雷斯wor~~~唔怪得佢係度講Nano tech la….

台長: 展光翟
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文