24h購物| | PChome| 登入
2006-03-03 18:51:31| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

英文堂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13-9-2005

今天上了十分愉快的英文堂... 忘了記下, 我班來了數位新同學, 當中有... 帥哥

相當的愉快, 因為我班來了一個帥老師, 帥得很...

我從未嘗過要質疑一位老師的發音, 為了要更清楚地表達我對呀Sir的謝意及心情, 我需換成口語化描寫出人物的細緻......

一上堂嘅時侯, 見到一個呀伯企0係班房, 呢個時侯0既心情... oh~ how disappointed!, 算~ 我知今年英文無運行, 要白白咁洩0左一年0既青春...

有人同我講, 開心成咁, 如果日日都係英文堂就快樂無窮啦! 係~ 無疑, 我地見到呀sir係開心到不能言喻, 但係我絕對唔認同日日見到呀sir會快樂無窮, 莫講話一年365日見住佢會項唔順, 我怕只需3日, 我地成班都要集體入院, 因為我地恐怕會笑到筋疲力竭而精盡人忙...

等我形容0下呀sir先... 都係唔好, 自己睇啦, 用口語都形容唔到呀... 佢成日都好似抽晒筋咁, 又樣衰到成個金魚佬咁, 最衰0既係佢成日無時停, 話唔講太多廢話又要講買咩字典都講成個鐘! oh my god~ 真係幾想講粗口都有呀! 打佢都怕手痛呀, 我此時此刻, 真係幾想換走呀sir0既心情路人皆知, 最衰就係因為要笑呀si搞到失儀到死, 0係0的新同學面前表現失色添~ 今日真係洩呀!

今日硬食笑足3個鐘, 離開0左佢佢都仲未放過我地, 我同goby行街, 一路行, 我地就一路笑, 直到等到呀聰我地都仲未肯停! 慘喇, 這次我死定了~

台長: 雪晴
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文