24h購物| | PChome| 登入
2003-07-30 18:31:50| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~100~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢篇係我第一百篇o既diary~yeah!恭喜下自己先!!^^



有開心o野喇~哈哈!


尋日(29/7)3e同Fiona o係USA返o左o黎喇~
咁當然我有手信啦!!heee~
就係一件76ers #3--Iverson
唔講唔知,原來要成舊水美金....早知咁貴就唔叫3e幫我搵啦~唉!勁唔好意思tim~


不過,Stockton o個件仲貴,要成500幾美金..wa..成3000幾蚊o架,駛唔駛呀?!可能佢retired啦~不過我真係好想要!唯有有錢時去SLC自己睇!!^_^~好多謝3e&Fiona呢~好開心yor!



8月快到~即係我快要返上去喇!~唉..唔想唔想唔想!好鍾意香港之生活~



尋晚goo o既時候,突然想一個人走開,去大嶼山個長沙度租間屋,得閒去游水,滑浪呀~晒下太陽...wooo~我覺得會好開心好寫意!^^~



真係好想試一次,有一個星期試下就好了~!一定好會lum好爽



講開爽..俾人按摩完應該係勁lum至係丫~

但我發覺..俾人打完一身之後....

真係痛!!特別係隻左手...唉~酸酸痛痛咁囉,真係似俾人打餐勁喇~v_v



我d皮膚承受力真係比較低~
唔怪得俾人叫o左豆腐..唉!



屋企好突然地多o左幾十張VIP換票証,咁我去睇"戀上你的床"係唔水錢o架!!yeah~yeah!!!!仲有呢年睇中國星o既戲都係唔水錢~haha!實在太好喇~:p



相信呢幾日都應該悶悶day~

因為我冇錢yor....唯有o係屋企吽啦!^^~



今日就係咁多先啦,而家要睇"吳三桂+陳圓圓"^^~
仲有夜晚煲電視劇yor!^^"

台長: 豬杏仁
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文