24h購物| | PChome| 登入
2003-06-08 23:25:57| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

皇帝式享受隔離營之完結篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

咁快完..又話隔10日?!
haa...因為我真係好冇心雞再補打diary喇~煩!!!!將佢zip一zip啦!^^

呢幾日我o地都玩通宵咁滯,生活完完全全"癲"倒囉,簡直就係晚晚狂歡~
o係珠海唔水俾錢就搵到個好地方可以男女一齊玩通頂,仲想點??!hee..ee!!^^

我o地玩過UNO啦,鋤大dee啦,波子棋啦,睇人玩耍盲雞,用UNO o黎賭show hand啦.....仲有仲有...拎D水勁潑..呢個爆horrible!!!!^^..

玩game當中發現.....琪琪係賭后,玩乜嬴乜,呀"濕米"小姐係好傻好可愛好......好笑!!!!簡直就係搞gap人呀~笑死呀俾佢!!!!^^
佢一講起某狗男女,周姓+吳姓人,即刻勁彈囉o係張床..傻下傻下~~hee!好好笑,笑到我同阿Jiu死死下...hahaa~

今日就俾人隔完,有少少失落呀,因為冇得朝早睇finals囉.....好在臨走前我睇o左重播金像獎+game2...算係咁啦~!!

返出o黎,即刻o係房勁執o野!!!!^^..好開心呀,仲online....係non-stop o既~yOoo!!!!!

夜晚出canteen食o野,仲同埋"Well Done",肥巧..Cherry後join,仲俾阿平同劭明見到我...嚇死佢o地!!!
仲有...衰Elaine同埋阿珊見到我就話....."yee?乜你俾人隔完喇?!"...cheap!!

最cheap都係胡宇.....
佢好樣衰呀,我唔想見到佢,唔想聽到佢把聲囉!!!...樣衰仲要剪埋d咁o既頭.....sigh~~


今日聽到個消息...
哈哈哈!!好心啦,咁大個人,都廿歲開頭,唔好做埋d無聊o野,簡直就係損人不利己,無聊!!!!!!



唔開心....上唔到hello米睇貓..唉!唔好delete我呀~


今晚要狠狠沖個靚o既熱水涼...byebye!^^

要多謝埋C wa幫我拎o野買o野..heeee~果然係關照我呢個所謂"盟主"..hahaha!^^"~

台長: 豬杏仁
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文