24h購物| | PChome| 登入
2005-01-11 01:58:25| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20050107

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20050107(FRI)

今日去傾學分的事
SUCK!!!!我科Maths,學校唔托批讀Stats,而家要佢開返文科數….學院係咁叫我地讀高數,痴線o架!!一來Level勁唔同,二來人家個學分係4個,足估係我地原來的一倍……非常不公平,好在教務處做了一樣好Fair的事~~hahah!!就係叫學院開返文科數俾我地,仲要係Summer開….hahaah!!!!!係就好了!!!!!!!!呢一科真係搞到我無期畢業..唉!而家到學院頭都大埋~~~~

而家讀Year 5就Sure o架喇,今日講到明,死一科就要讀Year 5…sigh~我就算之前全部Pass,一科Maths都足以令我讀多半年………..

諗到呢到,真係唔知點面對鄉親父老喇…..唉!

開始超擔心前途問題……
我到底會做乜?我會搵到邊間廣告公司實習?我自問真係冇咩料,但我會做成點?我最後會做咩呢?我適合邊方面呢?????
我到而家都唔知自己學到咩..唔清楚自己叻邊樣….攝影?平面?定係….MKT?HR?
半年時間…..真係有少少迷惘…唉!
到時又要實習又要周圍撲,得個忙字!!!!

雖然屋企唔係話窮,但我真係好想自立,好想對呢個家有貢獻,幫輕下Daddy,最重要係………我有好多個計劃

當知道呢兩個病都係可以完全根治的時候,除了開心,就係開心!!!!
有病,真係好慘,以前以為要一世跟住…..原來呢個世界真係咁科技發達,真係有奇蹟….thanks!
我覺得自己非常幸運……
有幸遇到老師,有緣認識到一班好好的同學,見識了….學識了很多很多………
呢三年來,經歷很多,都改變了很多….
有超級開心同超唔開心……..初初呢個唔開心真係對我人生的極大打擊,後來可以由低處爬起身,真的要多謝老師!!!!
我以為自己會唔得,但原來我係得,仲可以比以前更好!!

我諗過了,趁自己仲後生仲係讀書時間仲得閒D,決定學多個Language----SPANISH!!!!!!!!!唔知學校教得好唔好???!當我出來做事之時,我都會學呢個語言
加油!!要增值自己!

台長: 豬杏仁
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文