24h購物| | PChome| 登入
2004-08-01 19:37:34| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

從前的我…和現在的我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20040731【SAT】



條頸同個膊頭左面越來越唔掂,成日都好緊好痛,可能真係要搵日去深圳鬆鬆佢,痛到我訓得唔多好…大鑊!


再起身時已經係三點鐘,一起身即刻炒個飯食,仲有炒雞翼,哈~勁好食,呢個係我撚手小食o黎o架!今日竟然同阿剛玩MSN,我地兩個仲無聊到LiveChat同比賽接龍,哈哈,真係幾無聊。


玩完之後就煮飯,Daddy同Mamee上完堂就行去鵝頸橋買大蝦同埋東風螺返來食,正呀,仲買一隻白切雞返來食,搞到今晚鬼死咁多食送,我同阿妹仲講笑,呢個星期我地起碼消化了七十隻蝦…今晚都食了三十隻啦,簡直癲死,仲有食成打幾東風螺,好鬼好味,我地下次決定買扇貝,蜆,蟶子返來大擦一餐!實在爽死了!


細妹話丫力士剪了頭髮…Oh,佢簡直就係一個活生生的Winnie The Pooh,我真係好想咬佢塊面一啖,一啖就夠喇…另外,我地發現Micheal好似加菲入面的阿的,笑鬼死我地…


之後就沉醉於打麻將,今日玩了成日,由當初三十幾萬到負萬幾…埋單時得返幾千……如果呢D係錢我真係會心痛死


夜晚又訓唔著,聽日仲要早起身,唉,咁咪睇下相,我中一到中三都可以話係一個身材適中o既人,到中五開始發福…去到勞校仲大鑊,特別係中六七呢年,肥o既速度簡直快得離晒大譜,何官時代可能唔係成日放學出去食Tea,所以都叫可以Keep得下,去到勞校,放學成日都食完Tea先返屋企,唔發福就奇喇,加上越來越開心,心體廣胖係正常,去到暨大…祖國的美味食物又點可以唔試下,仲有我地個『環球美食團』,密密出去試新o野,一發不可收拾,睇以前同埋而家D相,見到自己個衰樣真係想打瓜自己…


唉,欣宜真係幸福,有個有錢阿媽,減肥真係話咁易。
連肥媽都去了『變靚D』…仲有個『我偉大』的白嘉倩小姐都成功纖形,真係羨慕死我,如果佢地搵我做代言人就好啦,我一定勁努力幫佢地Promote,一定會勁話『我流住修身堂o既血,心口刻有修身堂個名…』


見到自己塊Super包包面同埋超勁大肚腩,仲勁過Winnie The Pooh…天呀!我唔可以再俾自己肥落去…好驚呀,唔得呀!

台長: 豬杏仁
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文