24h購物| | PChome| 登入
2003-12-20 12:28:11| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

孫藝珍嚟喇~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今期我要介紹既偶像係呢個呀! - 佢就係南韓既孫藝珍呀!
^^ 至於台長我點解會搵佢做我既偶像呢? 哈哈~

其中一個原因就係因為我覺得佢好靚女呀! ^__^ 咁任何一個人都會好鐘意d靚既野啦...你話係咪呢? 唔通搵八丙金啦...你話係咪...所以係學校都冇乜人會理我,因為我唔夠型...

其實我最主要覺得佢好有氣質呀! 而且佢係每套戲入面佢我地d觀眾都有好好既印象呀, 佢俾觀眾既印象係好好既人囉我想講, 好平易近人咁啦, 又靚女又乖,真係好難搵到呀...

佢真係好好嫁...係一個完美既女仔...^^ yeah!

好喇,今我我介紹完我既偶像喇...下次再見...

台長: Artemis
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文