24h購物| | PChome| 登入
2005-08-16 14:09:03| 人氣30| 回應0 | 上一篇

番黎laa~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

aiii..
由8-11晚就番大6 luuu~
我地4個人老表一齊去食野先lor諗住."~
date左佢地兩個6點中去關閘等galor"!
跟住我地6點2去到..
等再等...
等到6點半..
打比佢地..佢地話..而家出lor!!
真係幾mo loi 下ga~!
跟住黎到laaa~
林+豪帶埋佢條女黎lorr..
高=v=’’!
同我同年同月yo!
妖妖妖妖..
真係...算baaa~
________________>>>
第1日去"日豪:飲tea~
勁豪lor真係..
第2次去..
new year 戈陣去左一次..
5星gaaa~
d room里面..
all都係"金黃"色galor~
有埋toilet 係里面..
仲要係令toilet!!***
>v<”
爽..
跟住走..
去左6 eeee room..
玩晴晴部琴..
好勁aaa..~
佢學完2級laaa~
我??!?!而家先岩岩學"初"級lee..
呵呵..
跟住落左去4 eee個 may容院度..
本身諗住痴eye x mo~
點知..佢分店冇lor~
要係主店先有lorr~
算..咪電就算laa~
第2日..
唔記得去左邊度laaa~
aii..
都係唔打laaa~

講番呀老占先..
佢aaa..好衰aa~
講真..我真係super 的miz佢..
佢........
唉...都唔知aaa~
唔打laa..冇心情!

台長: ’`× Gi ,, △/]
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文