24h購物| | PChome| 登入
2006-04-25 16:31:46| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

calls

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晩勢估唔到傾左咁多電話, 仲要玩埋 video Call(仲要玩左咁耐 tim~)...我都知我唔開心呃唔到你架喇!但係, 我真係估唔到你俾到咁多 Advise 我, "保利時"真係諗野都大個d. 我講下講下, d眼淚已經0係到"long"緊, 差d標岀黎,

同你傾完電話, 成個人舒服左好多.但係成晩都係訓得超差, 尋晩仲特登唔 offline, 今朝一起身見到你0係到,[仲要唔係 away 喎] (although 都知你唔係等我架喇...), 但係都好時 weet, 覺得好安全呀......

今晩.................. 點算.....

台長: dEn
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文