24h購物| | PChome| 登入
2006-03-22 23:24:59| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

超累~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

比班 AIA 激死, 後日又黎班 hsbc... h...e.........l......p
last night 竟然比古拉話我諗野好 man. 唔講我自己都唔覺. 唔...我都覺得某程度上都係, 我真係好怕比人 "cool" 死, 又唔鐘意make promise...

Back to the point, what should I do? 等!? 定係由佢!? 我唔知, 真係唔知..
____________________________________________

我今日講左句好爆笑既 sentence: 好! 成日都唔聽, 我決定唔再打電話........... 今日!

台長: dEn
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文