24h購物| | PChome| 登入
2003-04-19 01:06:24| 人氣162| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

個人面試經驗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以下這幾個問題常常看到,大家參考一下吧
Q1 Could you please describe yourself?(能否請你形容一下自己?IELTS有問同樣的問題,不過在這的回答是以求職為導向)
I am creative and motivated. I worked on several major marketing projects with positive results. I am now looking for a challenging marketing position in an established company. (我有創意,又積極曾負責數項大型的行銷專案,皆有成效。我現在希望在一家深具規模的公司內,擔任有挑戰性的行銷職務)
Q2 Why do you think we should employ you?(你認為我們為何要雇用你?)
I am suitable for the position, not only because I have a master’s degree in translation, but also because I have the experience more than five years. I believe that my experience can be put to use in further developing your business.
(我很適合該職位,不只因為我有翻譯的碩士學位,更因為我做翻譯超過五年的經驗,我相信我的經驗可以派上用場,進一步推動貴公司的事業)^^"
Q3 What do you think are your greatest strengths and weaknesses? (你自認為自己最大的優劣勢分別為何?)
My greatest weakness is that I value leisure time spent with my family and therefore I treasure my weekends and free time in the evenings. My greatest strength is my commitment to work. I strive for excellence and always try to do my best.
(我最大的缺點是我珍惜與家人相處的閒暇時間,所以我很重視週未與晚間休息的時間。 我最大的優點是我對工作的執著,我追求卓越,總是努力把工作做得盡善盡美)
Q4 What do you think are your strongest skills?(你認為你最強的技能是什麼)
my strongest skills are handing complaints with great patience. I think solving customer complaints is a wonderful way to win customer loyalty, and I am happy to deal with any problems people may have. ….懶得翻了,自己看吧

台長: charlessu
人氣(162) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文