24h購物| | PChome| 登入
2002-02-07 23:36:37| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

本日行程 --- 二月七日 THU 雨

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

七時三刻:
*...*...*... (音樂) 啪!
七時半:
嘟..嘟..嘟..嘟..嘟... 啪!
啷~~~~~ 啷~~~~~ 啪!
.....................
.....................
..........
眼前出現的是時針指著8點一刻,
很不情願的起床...
梳洗一番...卻發現...
還沒有準備好要帶的東西...
收拾好書包...
拿了一套日劇vcd "heros" ,
一隻"luna sea -- period" cd ,
一隻"麥兜的故事原聲大碟"...
這些都是答應了要借給別人的,
3個不同的人...
來不給"放置"好cartman(小狗)
就趕緊出門口了...
大概他今天又會在某處排泄廢物吧?
算了...大不了回家後幫他清理~
8時28分:
關上門才發覺...沒有帶locker匙!
跑到巴士站,人影都沒有一個...
巴士早走了吧?? 下一班要等到48分..
還是走路到學校吧...
雖然和坐巴士同一時間到學校,
但今天就是不想站著光等...
好遠的路...走捷徑吧~
長草地+爛泥路...
胃酸在蘊釀著...胃部隱隱作痛
天又哭了...感動了我,
原來風吹動雨粉可以那麼像雪,
"啟示錄"mtv裡的雪...
好靜...只有車一輛一輛擦身而過的聲音和風聲...
還是趕緊在胃抽搐前跑回學校吧...

8時55分:
oh...shit! 竟然忘了今天是週會...
身上沒有一件屬於校服.還穿著波鞋!
算了...唉~ 先去mark名...
往禮堂的路上miss, sir們檢察校服...
好幸運...
竟然只是叫jackson把恤衫整理好,
學校好像又多了好多人...禮堂好滿...
有位子坐嗎? "vito!" edmund示意我坐他旁邊,那個蠢才...
他不知道他旁邊的位子已有人嗎?
台上又見到carlos,他好型呀...樣子帥..聲音可愛,心地善良的好學生會長..
(鬼仔啦~)不只這樣...他還超好人~
以前和他在icq上chat過...
不過太完美的人是不會令人心動的吧?
週會也只是和鄰坐jackson聊天,
由於週會太長...第一堂縮短了~

第一堂visual art, "vito!"
很喜歡這個鬼妹,性格好爽~
好喜歡和我聊天...
快點完成我的"剪刀"畫吧...
(遲些用digital camera拍下放上來)
胃好痛好痛...下課了~
在胃酸陪伴下...完成了我的畫,
還是下一堂再問miss有什麼可以修修?

break:
好口渴...整個早上一滴水也沒進肚...
走到canteen找水龍頭...
好多人...見到edmund...
v: "喂,你買野呀?"
e:"唔係呀..你買野呀?"
v:"唔係呀...飲水呀~ 你有無水呀?"
e:"有呀.."
v:"水呀!"
e:"我有呀..你個樣好渴望水咁..哈"
梗係啦...我成日唔食野都得...
但係一定要飲水...
見到佢個qoo樽就好唔順眼...
佢個蠢才專登係hk帶兩個空qoo樽來...
仲要用qoo樽裝水,咁叻入提子汁入去呀?
不過如果無佢支水...我就口渴死! =p
今日終於都可以掂到個結他!
3個月無掂過!
"啷~~" shit...上堂...
有時都幾羨慕edmund可以兩隻手彈琴,
(i mean 識和音)不竟佢都學過呀...
不過佢彈好似係度試音, =p
下次練好先晒命la...hahaha
由於music room超吵...
(有人打鼓,彈bass)
edmund, frank, jackson佢地真係...
點可以阻止到人地打鼓呀?
edmund將d和音彈到超重...
好搞笑,不過綱琴點同鼓鬥大聲呀?
上maths前又好口渴,又要"qoo"水...
雖然d水超難飲...

maths...超悶...無匙so無書,
好彩jess有帶,雖然同佢傾d野好無聊,
不過好過悶死呀...
落堂就趕住還返支qoo比人...
周圍問人都唔知佢去左邊...頂!
唔係叫我咁無聊帶返屋呀?
最衰無帶locker匙la...
d人叫我掉左支野算啦,
but佢個蠢才當寶ga wor...
算la...聽日比返佢la...

睇完一隻碟後...
5時半...和cartman玩了一會,,,
睡著了...朦朧中見到時針指著7時半...
要起床返學嗎??? (因為外面天還很光...晚上7時半or早上???)
想一想..還未吃晚飯...晚上吧...
繼續睡...一天那唯一一餐也不用吃的,
9時半...睡醒~ 先洗澡...後放狗~
本來真的不想吃飯的...
可是已經裝好..炒飯,還不抗拒吧!
炒飯, choco奶...auntie炒飯好味道~
上網~~ 食完飯要拎返d碗杯落去...
仲有琴晚ge果汁樽,杯...
無手開燈...so我kiss個燈掣...=p
不過我叫左你休息陣先睇ga la...
下次訓左先睇la...如果唔係又miss左d精彩情節la...auntie唔like我地waste時間...but我地都要有娛樂時間ga ma...唔通由朝讀到晚咩?算la...下次等佢唔係屋企時睇la...
仲有多謝你幫我裝好飯~ ^^

edmund:
sorry...琴日我係westfield迷路...
4點先行到去網吧...你走左la...
下sat陪你去city漫畫城呀...
frank 去唔去??

台長: 雨辰~ + ~
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文