24h購物| | PChome| 登入
2003-09-21 21:51:44| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

游泳天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雷暴下的下午
我地一班大男孩梗係要玩到癲la

今日返崇拜
我特別留心聽
因為我下星期就要帶小組了
帶話語我係唔熟ka
希望可以快d 熟練

after 崇拜
去左亞一食燒鵝飯
都唔錯
but 再好食既我都試過
我相信都幾難先可以再試到果d 真正好味既燒味
由其是燒肉
真正好味既燒肉
要皮脆, 肉香, 有豬肉味, 夠味而唔可以太重, 冇排骨而要有軟骨
係好高技巧& 學問ka

到左下午
我地一班大男孩就去左swimming la
有taitai, puipui, shingshing, mike, joe, ear, 李咁
雖然一早知有雷暴警告
but 我地見天氣都ok
一于照去

今日都係玩水多
我同亞pui& shing 就係咁搞人
先係搞亞李咁
差d 泳褲都除左
之後
亞ear 游左過來
我就話:’’如果人人都用腳夾住ear 都幾好玩wor’’
之後係點
大家都估到la
hahaha
佢就好enjoy 咁比我地搞喇
so good ar

but 突然間落大雨
之後就有警報話雷暴來喇
咁我地唯有走了

之後我地過左吉之島
行運動舖ar
我終於睇中左個背包
好正ka
個袋後面好特別
有兩條鐡條支撐住
可以晚上當刀咁嚇走d thief
haha
今次真係雙刀火雞喇

台長: victor
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文