24h購物| | PChome| 登入
2004-07-31 14:48:45| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

逃出魔掌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日30 jul 終於做個令人一身輕既決定...
就係辭左職了..yeah~~~
真係比敏敏估中左....唔夠一個月我就quit了

但個原因唔係我怕辛苦,而係:

-日日被迫at least 食一包的2手煙,番到屋企連條unun都係成陣臭煙味...攪到破埋我個人紀錄..一個禮拜生左10粒暗瘡囉...同埋個人黎講我唔想咁快生cancer住...

-引用justin的名句:見到我的將來,唔想自己都係咁...(實在唔想同我partner Heidy一樣...做到成隻野咁...仲要比人冇禮同不尊重對待...仲要24小時on duty...even 12點後同holiday都要搬哂公司d野番屋企...因為百佳阿頭"ishida"隨時陰魂不散打黎搵你)

-冇lunch時間,雖然offical lunch hour係1至2,但我番左2個禮拜都未試過準時食到飯,最衰果次係5點2先有lunch食,仲要食完即係仆番去做野,實際lunch hour得果4個字,條粉腸ishida仲比左"5蚊"我同Heidy當subsidize我地食lunch...都唔知乜人黎架

-公司d policy賤到唔賤...例如,ot 冇$ 唔在講, 另外, 每月有2000大元勤工獎....好似好正咁...但原來所謂既勤工獎係已經包埋係人工入面,所以如果請病假係會扣勤工獎500元一日..即會扣人工5舊水...咁都比佢諗到...真係賤到無論呀


雖然不得不承認份工有個好處,就係

-大老闆tanata 迫我同佢講日文....久而久之我d日文會係有進步既

-人工確係會比出面non jap co會好小小既...

不過對我黎講個cost絕對高過個benefit,係到都要多謝阿媽同tommy同我分析同支持我依個決定,雖然係家人一片反對聲中,我依然任性地quit左我第一份工了...而家,要努力再搵過工了,今次既得着就係知道我係唔岩做am既...我地日墓里瘋狂6人再次要由頭開始,我地要好好加油啊!!!


台長: Ceci
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文