24h購物| | PChome| 登入
2004-07-18 16:55:30| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最後一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最後的一天我都係選擇左係屋企抖下...
肥媽依幾晚都特登煮左我鍾意食既餸...
因為番左工之後恐怕一至五3餐都要食自己了
不過我都叫定肥媽每晚都留碗阿媽靚湯比我的了
往好處想...希望咁捱法會瘦同儲到$啦
但係我到而家都仲未知ot 有冇$...probation後會唔會加番些少...
如果冇就慘了...計落人工咪等於做麥當當?!
不過其實最想知既都係果度d人好唔好相處...
如果d人唔好...做得唔開心...老實講...比幾多$都冇用....
聽日實在有太多未知之數了
實在令人有d...擔心
希望下期預告會係開心野吧....(唔好係講我捱唔住quit左啦 @o@)

係到要多謝阿媽send比我的e卡...
我都希望會有時間可以躲在廁所打比你報告現場實況吧
嘻嘻
我會努力的了!!!

台長: Ceci
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文