24h購物| | PChome| 登入
2003-11-14 19:27:30| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/11 旅行日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一年一度的學校旅行日又到了,但由於要上蔡生屋企幫手搬o野,結果我o地都遲o西到,真係掃興!經過一個多鐘的車程後,終於到達旅行目的地-粉嶺的流水響.由於又要搵爐,結果人o地食緊o個時我o地先開始起爐,起爐o個時又有唔少笑料,俾肥邱串我唔識用碳精……大佬呀!咁人o地用慣報紙起爐ar ma!起到爐咪得lor!食完之後,見到仲有好多o野食淨o西,相反我o地一直唔夠o野飲,早知就應該買少D o野食,買返多D o野飲啦.

食完o野我o地好無聊咁坐o係度,聽住mp3同睇下面小玲,甘仔班八婆玩緊咩.跟住佢o地叫o左我落去玩"拍七",結果我輸o左,自然o係被罰啦.但o個時婷婷,阿杏黑口黑面咁走埋o來,睇唔過眼話我俾人玩緊……其實原本無咩o架,玩下o者,原本我都覺得無咩o野,但婷婷佢o地一講搞到我都up o西,結果又好無癮咁走o左去.

坦白講,流水響呢個地方又唔算得上係咩好美麗的地方,如果要搵靚的地方去o既話,去大尾篤好過啦.(個船灣淡水湖都大過你個咩o野水塘啦!)

TO 婷婷:其實我o個件事你唔使介意D咩喎,我都唔覺得係咩一回事啦.而且後尾班女仔都唔好意思咁say sorry lor,唔好再咁介懷啦.其實肥邱講得o岩,我的天職係為人們帶來歡樂,哈哈.

台長: CC徐
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文