24h購物| | PChome| 登入
2003-08-20 21:54:04| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20/8 賣旗記趣錄

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原本昨晚成3點先訓,幾驚今朝起唔到身,但好彩都起到.食完早餐,就準時7點半跑到落北角地鐵站,反而負責約人的何 遲o西大到,8點幾先出現……一到8點,今日的賣旗活動便正式開始.我o地企o係英皇道近東亞銀行o個邊賣,今日成績都唔錯,起碼都搵到百幾個人買.當然,食白困的都有唔少,其中最好笑的有以下兩個:剛剛開始賣旗時見到個阿伯,當然上前叫佢買旗啦,點知個阿伯發爛渣咁破口大罵話:”我等政府D綜援都等o左7年呀,邊有錢捐俾你呀?".當時諗使唔使咁寸嘴呀,重諗住窒條友話:你信政府會救你係你on居o者……"夠毒吧?未算……跟住又遇到另一個阿伯,條友係要用柺杖行路,佢又係唔肯買,重直行直過咁支柺杖撞過o來,重要”屌你老母”咁o係度罵,當正係我click佢支柺杖咁.當時真係想窒個仆街話:”你條o野咁勁,o羅來當柺杖咁用好過啦!”當然最後都無講以上的話………
由於o係北角的關係,所以都撞到唔少熟人,有邱國智,吳景霖,胸圍順…….最開心係撞到陳楚橋呀,無見佢成年,佢轉o左o個髮型都幾好睇呀.佢今日要返學校映學生相,結果我陪佢等車,重傾o左陣,搞到差D唔記得o左我係賣緊旗的.佢今年升到中六,但只夠佢原校升,無得返o來陪我,唉!其實我好想佢返到o來o架,咁起碼下年repeat無咁悶ar ma,雖然上年F.5識佢幾個月,跟住我o地又失散o左……但都覺得同佢好好朋友,希望以後都見到佢啦.
賣完旗就同班團友去飲茶,搵o左一間最近開張的酒樓,埋單o個時每人分返開係30,D人就猛咁話抵.o個時我o係度暗暗偷笑,心諗其實行多幾條街,有間酒樓同樣叫咁多o野食,分返開至多咪20,至多o係2點之後o者……跟住我o地去銅鑼灣,行sogo,宜家傢俬,HMV,玩具反斗城……到5點幾就走了.

台長: CC徐
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文