24h購物| | PChome| 登入
2003-08-02 19:18:27| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2/8 打波+打機

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8月的第一個星期六,朝早11點就走去”大酒店”對面個籃球場度同基哥及七頭平佢o地打波,打波o個陣七頭平個眼鏡被打彎o左,好彩最後都搞返掂.打到1點就是但搵o左間”大家樂”食飯.食飯時傾下去camp D o野,不過都唔使點傾,反正大家都有共識……一講話唔會用多過$200大家都唔駛再點講,只要plan日期就得………跟住同佢o地落返北角去”戲點”打機,行行下基哥隻鞋竟然成塊鞋底脫o左落o來,結果我o地走o左去買雙面膠紙俾佢頂住先……落到”戲點”,七頭平條友竟然不打機,淨係o係度睇鹹網(邊有人落網吧睇鹹網o架??)……我叫o左佢幾次唔好再睇,費時俾人罵同無面,但佢都係無理到.我走去埋單o個時佢仲睇緊,o個時有個waitress走去佢o地附近度執位(條女都幾靚o既…..),佢亦照睇可也……. 七頭平唔理會受歧視之風險,做事我行我素,想做就去做,的確叫本人佩服得五體投地!!(但他此等行為本人卻絕不會模仿……)

台長: CC徐
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文