24h購物| | PChome| 登入
2005-08-07 22:03:57| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

siCk aGaiN...

***1/8星期一***
今日心情唔係幾好.....一來依然無法忘記尋日佢所講既野,二來,一早起身冇耐就同爸爸為左些少事而嘈....或者我D語氣係大左D,但我至憎比人屈,個心當然好唔舒服啦~!夜晚返到去大家都不瞅不睬....其實好唔想咁樣....不過根據以往既經驗~~過幾日大家就會冇事既......


***2/8星期二***
今日又唔知仲咩.....無啦啦又唔舒服....係公司突然胃痛....又有D想嘔咁~~諗住唔知係咪肚餓,咪食D野囉,點知食完仲衰....真係嘔....好彩上晝冇咩野做~~不過等得好辛苦先到LUNCH TIME,不過好累呀,又冇胃口食野,爬左幾餤飯就算,之後“僕”左向枱訓左半粒鐘先冇咩事~~如果唔係,我下晝真係要sick leave....

本來夜晚會同佢一齊去做gym, 不過佢驚我又會唔舒服唔比我去...唯有返屋企啦....唉.....呢排成日都唔舒服....好煩~~~



***4/8星期五***
呢幾日公司都好多野做呀~~不過係一d新工作黎既~~仲幾好玩o忝,唔使成日坐向度咁悶!!!不過今日就係最辛苦最忙既一日喇,因為d野超urgent....好少有咁我o地成team 人都要離開晒個位做野~~做得咁辛苦lunch 當然要食好d啦~~去左食日本野,都幾好味,不過貴呀......

到左下晝,department head 就請我o地食tea~~~不過我飲柸野就算lu,因為都仲係有d飽....

放工就去左apm 同佢一齊行下~~係2%睇中條裙仔~~不過買3件貨會有半價...好似抵好多咁~~~於是左揀右揀,終於比我揀到2件背心,haha~~二百幾蚊就買到3樣野~~幾抵呢!^^~~~


***5/8星期六***
今日下晝同佢出左cwb 行~~超多人....好迫.....又熱....
行到咁上下就去茶餐廳食tea....wa.....d 人既服務態度really令我目定口呆....食完再行下~不過已經行到好累喇....夜晚又要等佢個fd收工先一齊食飯,所以要行既話真係有排.....所以決定去佢其中一個fd既屋企玩住等~~~於是去左tst~~~點知去到佢個fd屋企樓下見到間starbucks,所以又決定係o個度飲下野等仲好,因為o個度d冷氣好勁嘛~~飲左我想試好耐既綠茶星樂冰....冇想像中咁好飲...但都ok既~~~~我就一邊飲一邊睇magazine,佢o地就係度玩部notebook!一等就等到9點幾.....佢另一個fd都黎埋,所以就一齊去食晚飯,食日本野again....不過就幾抵食!!


***6/8星期日***
今日一訓就12點半先起身~~~之後2點鐘就同mummy落去大家樂食tea~~~食飽飽就去mannings 同supermarket入貨,哈~~買左好多野食呀~~~返到屋企冇野做呀,悶到傻左...於是係sofa訓著左....訓到6點幾7點先醒,不過依然好累呀.....

台長: a n p a n M A N
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文