24h購物| | PChome| 登入
2004-10-05 19:48:50| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我愛您們

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好肉麻咩?!呵呵呵~~~~~
同您地講ga!

深厚感情都係要建立出黎
呢種建立需要天時,地利,人和
回想自己所有好友, 原來我同佢地之所以成為好朋友或者知己
都皆因大家一起長大, 一起經歷過友情考驗又或者大家自然有一種共鳴所致.
感情先愈黎愈深厚同穩定.
當然相任都係關鍵元素, 如果到呢一刻大家仲諗會唔會信錯人
您已經無當佢係真正朋友.
我成日都覺得, 您係一d咩人就會交出一d咩朋友.
有人覺得有愛情,家庭就唔太需要朋友.
在我黎講朋友可以長久一世, 知己實在係如獲至寶.
而男人係一個伴侶, 一個變化成親人關係既關鍵人物.
通常我愛朋友比愛男朋友更什, 我倒希望遇上一個可以講求真愛既男孩子
總覺得多半真係得個望字, 是我要求高嗎?!
懶理了, 反正愛情能夠帶黎既感覺太極端, 只要轟轟烈烈愛過一場就夠了.
所以我都係愛我d朋友多d!!

台長: catfrida
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文