24h購物| | PChome| 登入
2004-10-20 00:30:30| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

知不知

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

成日都入唔到黎,有時好想將即時既感受同唸緊既野同大家分享下
不過一入黎就開唔到,就咩mood都冇晒,最近都好似冇咩耐性
嘿~

我前世.....應該係一個清兵
冇咩叻,只憑心口一個"勇"字...一味向前衝呀衝呀
從來都冇咩好怕,亦冇咩好顧忌
只要覺得對得住天地良心,過到自己又傷害唔到人既野
我就會去做,好似唔識痛咁~

我以為,我最痛既時間已經過去...原來除左同小魔怪分開果段時間之外
最近,我先真真正正知道,咩叫痛~咩叫做人既感覺
我唔知道;我冇咩感覺,唔識笑,對咩都麻木
最有感覺既時候,係小魔怪係我身邊~
好多人都話,唔好將自己放得太重 太上心
我明白,道理係人都懂,我好努力去做 但
暫時仲未做到~受過傷既人都知道
係果一刻,全世界最慘,最傷既人
就好似只有自己一個...........唔知道
我只知,我而家寧願做一個逃兵
我咩都唔想知,咩都唔想問
唔想唸..........哀
莫過於心死了~

死左既心,總會有復活既一日 只要
人未死............

台長: 寶寶
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文