24h購物| | PChome| 登入
2003-05-22 21:58:16| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天土測實習完畢,小眼主動說要到我的寢室來呢~雖然她主要是來睡覺,但是我覺得很開心她這麼主動.讓我受寵若驚!
還是小眼好,我班大部分的同學嘛...不要提.
醒了後我讓她玩起yahoo拍賣場,然後她去打工.
我知道她跟我一樣都是選規劃組,阿媚還不能決定.不過已經有一個伴,已經很滿足了.
還是這個同班同學親切呢,我那個所謂的"學伴",當我死了是不?
竟然同一組實習課我沒到電話都不來一個.他真的當我死的,不然就是怕吃虧,那麼一點點電話費都要算清楚.

一個下午都在跟仰和雯蕊ICQ,希望後者真的是想清楚開竅了.

***********************************

有D野就係咁,你明明想見想同佢講多D野溝通多D ge人,唔想生疏,就係成日都唔出現.佢以為佢有online我會唔知咩?iv之嘛.蠢極都估到啦,想我唔懷疑佢唔當我係friend都唔得.佢可能係我知唔知佢on左line都冇所謂.
耿耿於懷ge人淨係得我之嘛.
我根本就唔知佢有冇click過個日記黎體.
同個陣時ge情形不相上下.

有D人就係你明明心情唔係咁好,就係咁捉住同你傾計,係咁同你開玩笑,係咁分享佢ge煩惱同秘密比你聽,你又要係咁比反應,係咁比意見,但係你又唔可以羅無辜ge人黎做出氣筒.
你體我個樣,體唔出我唔開心ga咩?
唉.
最慘係我已經做左好幾個人ge情緒垃圾筒,開始有超載ge情況出現.

哩D野我又可以同邊個講?

好彩開左日記,等我有地方發洩O下...唔係我真係會癲.
學校話要再停課ge話,我仲癲!!

聽日要上徐抽筋堂,連續三堂真係想死.

台長: carbon
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文