24h購物| | PChome| 登入
2004-04-19 22:20:32| 人氣114| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幸福的可能

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


我禱告你會打電話給我

I found that I began to miss you.

但是你沒有打電話來 也沒有回我的 email

Maybe time will carry away the happy memory and my infatuation.

但是我會持續地禱告

Because if you really do something, then I will know it comes from God. : )

所以我會繼續地禱告

Then, it seems to be my destiny for this week, or the coming three months, that I'll have to be indulged in missing you.

Professor David Gale 在他的哲學課裡 提到 Lacon 的觀念

Desire for the unreal makes fantasy sweet.

一旦幻想成為真實 所有的甜蜜都將破碎消逝

Pretty much like love in lots of cases.

你 我 也只是 毋須成真的幻想嗎?

Let the time test my heart

我也不確定

whether it's loneliness or what . . . . . .

台長: capriccios
人氣(114) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文