24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 12:17:14| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

南丫島一日遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5月5日..我同埋嘉祺去佐南丫島玩..原本係想一個人去遊山玩水.既然佢肯陪我.咁就一齊啦!
早上,天未光已經好大雨,我真係好驚因為大雨,而無法去.所以6點幾就眼光光.睇下究竟幾時先會停雨.好好彩.去到已經無雨.但係就有少少凍啦!!
到逹的第一事就係見到燕子.不過我太眼訓lu.都睇得唔係好清楚!沿著地圖行,起初行得好辛苦..仲行佐好多冤枉路.走過佐一連串的石灘仔,好辛苦呀.而且d石仲好尖添.嘉祺仲整親埋隻手,最後都係發覺無路行.要返轉頭..最搞笑我地係洪聖宮燒香..嘉祺燒燒下.火都比佢整熄埋.d火柴又點唔著喎..真係有怪莫怪lu~
幾經辛苦,終於等到太陽伯伯比雲遮佐,涼佐好多呢。上到山頂.嘩!真係好靚呀..d風吹埋來,好爽呀!原來行到好熱.上去乘涼係好開心架..
之後行佐d斜路,舒服好多..到食飯時間,開頭想食海鮮,但係都幾貴幾唔抵呀.所以最後都係食佐牛排.跟住就去佐吹下海風..可惜今日係陰天,日落又睇唔到,星星都睇唔到..但係我依然好滿足...

總括而然,南丫島係一個散心既好去處.但係就無咩野玩!

台長: 小公主
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文