24h購物| | PChome| 登入
2005-06-06 00:20:53| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

假日仔~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/6 Sat

今日落好大雨呢,
好彩放工0個時都細左好多,
天順唔洗翻工,加上落雨,
所以買左外賣食,
介紹佢食我樓下間上海野~
買左好多野食,食到好飽呢~~
天順呢排d/l左好多周星馳既戲,
所以食完lunch,我地就睇”整古專家”
哈哈..我明明話而家睇翻唔係好好笑,但都係kaka咁笑xDDD
睇完都無咩野做,
夜晚食完飯就翻左屋企喇,
因為佢要幫佢姐夫整電腦~
呢晚終於決定左喇,去泰國啊~~~~~~~*
17/6


5/6 Sun

今日date左盈盈行街街啊~
出左tst,
主要係陪我去買cap帽:)
因為去泰國會好曬嫁,所以帽係好重要嫁,
哈哈,有藉口比我買左佢喇:)
嘩~盈盈肥左好多啊,遠處望見佢都睇得出佢肥左啊,
佢話佢呢個5月份攪成咁,因為”懶”
好夜至煮飯,所以好夜先食,又夜訓,又食宵夜,
暴脹左幾多呀:0
去左harbour city睇帽帽,
LCX都幾多野睇,唔錯唔錯,d帽勁多啊,
本身睇中左頂von dutch,
0係到狂試,有盈盈做我助手協助我~
最後試左好多頂之後,放棄左之前睇中0個頂,買左第二頂~
周圍行下咁,
盈盈都無咩意欲買野,我都無買其他野,
不過想買件Paul frankT-shirt,
..都係唸下先~

行到差唔多六點就走了,天公又灑大雨呢,
好彩我有帶傘姐,盈盈條友竟然無帶傘,
呢d咁既成日落雨既天氣,點可以唔帶傘嫁~
發覺搭西鐵真係幾快幾方便,
出tst用左半個鐘多d就到~
翻到元朗,天順0係新元中接我,
佢今日都約左人,咁岩大家都去完~
夜晚去左屏山食飯,
因為佢好耐無去同佢屋企人食飯~
食完飯去左搵雞晶拿DHC既mask,
因為我託左佢幫我訂~
我地去左鴻記吃糖水啊,
雞晶第一次去呢:)
傾下偈,食完就走lu~
翻到屋企洗完面就即時試下隻mask,
我買左控油深層潔淨mask,唔知好唔好呢,
控油都好似ok~

台長: 小甜
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文