24h購物| | PChome| 登入
2005-05-24 23:57:40| 人氣134| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我親細佬]]]]]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日岩岩返hk..係機場..聽到媽跟細佬的電話對答..略略聽到..細佬星期日將會帶他的女朋友到家..都唔知..拍得幾耐姐??一個月都無..就帶人返屋企..頂..我都未帶呀..始終我的想法比較老土..保守..要拍左好耐..同埋真係好愛的有機會才會帶家..(我指見家長個d)..有乜理由細佬ge初戀+拍左咁短時間ge女友上黎我屋企bor..我唔同意呀!!!間屋我麵有份...但媽比war..搞錯!!!點解佢可以拍拖咁光明正..而我..就要神神密密..哼..媽錫細佬..偏心..無法啦..佢係男仔,帶個女仔返黎..我係女仔應該帶ge係男仔上黎..而唔係帶個女仔上黎..其實我媽成日都問我幾時拍拖..唉..係咪真係好想我講出黎??其實佢都估到ga..點解仲要處處為難著我??唉..去完台灣..我伯父多次話我好男仔..行路,動作,打扮..成日叫我著裙..同我爸爸一樣..你理得我姐..又叫我唔好打波bor..e排都無啦..又驚哮喘,又無人陪..又怕熱..之後我伯父又好反對我學泰拳bor..彩你都傻..媽比我下年學呀~~不知幾難得...其實我覺得媽因為細佬學跆牶道..d親戚一見佢就會問..我??無咩人會問起我學d咩..結他??籃球??softball??都唔會有人問..可能係我女仔..d親戚都算重男輕女..我唔明..年輕的一代親戚..為何偏偏又最痛錫我細佬??而唔錫我??我只有爸爸錫..因我出世後就由爸爸照顧..細佬由工人照顧..算了..一提起..e d野我就好唔開心..就會想喊..可能這是公平的..因我的樣子生得比細佬好..我真係覺得我細佬幾樣衰下..唔明白點解有人會鍾意佢..= ="
細佬..在晚飯後..唔知好急咁搵野..聽說是激嬲了女朋友..細佬即求我比d摺紙佢..還說一蚊一張賣比佢..媽說他未溫好書..唔要佢拍拖影響到學業..仲咀咒佢地好快散..哈哈* 黑心的媽媽..
好想快d搵到工...成日係屋企好悶...就黎發溫..可能我最後會去爸爸的工廠幫手..即要上大陸..搭飛機到寧波..(算是我一半的籍貫)一個月..6千蚊以上..如果我做..我開價8千..一個月中有一星期的有薪假期比我返hk玩..比著其他人聽到..不知幾想做我e份工..但我唔想..我唔想連出黎做野都要under我爸爸的世界..我知..出黎做野一定比係爸到做辛苦得多..所以我希望我的補習工作可以成功.....!!!!!!努力呀我!!!!

pic::::我家隻嬰無~~~~佢叫蛋蛋

台長: 4M*
人氣(134) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文