24h購物| | PChome| 登入
2004-08-06 19:17:44| 人氣128| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

鼠BB出世了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝遲起了..但都係9點半起..在床上賴左幾個字就起左啦..食旱餐..睇cartoon..睇完buzz light year..就睇埋”童心看世界”都ok好睇..咁閂電視啦..媽聽到工人嗌..媽以為是唔知邊隻鼠偷走了,原來唔係..是鼠BB出世了..媽好驚訝..我同細佬好冷靜話”依??生左啦..”媽就知我地一早知握住佢..呵呵..我地醒ma,睇得出..佢個肚又大war..又成日咬我地,以前乖d ga ma唔咬ge~
搞到我朝早完全無心機溫書..係咁望住佢地..哈哈~”狐狸精”(即鼠媽媽)第一次為鼠媽媽飛常緊張..諗住咬住隻鼠入屋,隻鼠又唔乖,又嗌,搞到狐狸熐好驚整親佢,最後佢放棄唔理佢..咁ge阿媽都有ga.所以我幫佢手law,搵野推返隻鼠入去..開頭狐狸熐好緊張,不過整多幾次佢知我地係幫佢ge,so無理我地..哈哈~
而家d鼠bb出哂黎,佢又唔多理佢地..只係得閒餵奶..我怕佢地凍so開左盞燈照住佢地..呵呵..
p.s. 相中是鼠bb..仲有幾張係我相簿ga~
http://hk.f2.pg.photos.yahoo.com/calandray  <~~網紙哦..

台長: 4M*
人氣(128) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文