24h購物| | PChome| 登入
2004-07-22 11:59:02| 人氣211| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

”白痴”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~尋日同cherish佢地出街~無奈..成日比人話我同佢..我要講我地而家係好朋友黎ga..以前係拍拖ge~唔好諗埋一邊啦~佢有佢喜歡的人,我也有我喜歡的人..呵呵..
我地先唱k..then影相,之後我走先..因”白痴”吹緊我啦...><”
咁我去到太子等佢啦..又話好快war..要我等左一個字..但佢鬧返我,佢等左我成日..哈~唔好意思law..
之後同佢行左一陣咋..我就要走啦..唔想走ga..但已經遲到..好彩媽不在家..但我行到屋企前ge樓梯佢就打黎啦..聽左啦..問我係邊,我話係屋企樓下..佢居然無鬧我..答我聲”唔”咋..war..我明明遲左幾個字ga ma..哈哈€早知同”白痴:多陣啦..
咁我返屋企搭bus啦..”白痴”陪我去到bus stop..咁我係bus上打msg..問人點 打個”接受”我打d 平音無人明..無奈..咁我打比其中一個講佢再send比我..唉..終於搵到個:接受”e 2個字..咁我就打比佢問啦...佢話試war..都好過無!!哈..”白痴”妳唔會後悔ge..我咁好er..哈哈~傻左tim~!
”白痴”話我真人好樣過相..我都覺..但之前有人話我相好d..無奈..即係點呀??
p.s. 相簿有新相..相簿整返好ga啦~

台長: 4M*
人氣(211) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文