24h購物| | PChome| 登入
2004-06-06 14:59:37| 人氣190| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嬲..><"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

老婆無理我成粒鐘啦...但我又唔想打比佢bor..因為我好怕係電話到無話題ga..唔知佢係溫書定唔理我lei??
我激嬲左佢..但佢又用英文粗口”shit”鬧我(老婆:其實佢識e個vocab ga,我只係話”你講咩話”即係想比多次機會你,唔係話我咁解,我英文是有底子的)唉~好想出國..但出左無女ga啦bor..點解??因為我唔喜歡鬼妹呀,因佢地好濫ga,又老war..最憎老野ga啦~!又高war..我對女友有原則ga ma---唔可以高過我  因為我係制 到見到d一男一女,男ge比女矮,我覺得好樣衰呀..點可以咁ga~所以我拍咁多個個都比我矮~!
喂呀..老婆呀..唔好真係嬲我啦..唉ya..就怏個半鐘啦..都仲唔同我講野..無奈呀~!!!!!留言都唔覆tim~我玩下咋..我下次唔敢啦..><" 
今日老婆眼腫呀..好慘呀..登佢可憐呀..希望佢聽日無事啦..唔係佢要打我ga..^^""

台長: 4M*
人氣(190) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文