24h購物| | PChome| 登入
2012-04-15 01:17:20| 人氣152| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


大左總會遇到比人問借錢O既情況,早前已與一朋友因為借$問題反面一排,幸好慢慢好返.早兩日一好少搵O既友人打O黎借$買貨,最尾搞到不歡而散.而加呢個社會個個都缺$,有D人要還債,有D人冇飯開,如果有多餘$都只會借比d真係有急事o既屋企人同好close o既朋友,買貨呢家野恕不接受.

本來好婉轉拒絕,但越講越慶,我話冇$,佢竟然話"禁咪有lor,用提款咭ar",O咀...O甘樣同瑪麗皇后叫D國民冇$買面包咪食蛋糕有咩分別??更慶係,友人話D積蓄比屋企人hold起晒,屋企人反對所以冇同屋企人講,你自己唔問屋企人,就螺我問我屋企人幫手,冇o野ar???火火地講左句好唔客氣o既說話,最尾佢冇奈收線.自己其實有$仲要問我地d手無寸鐵o既人借??大概日後都冇fd做....

收線後 有點後悔自己講D野太衝動,其實可以婉轉d,就唔會搞到o甘彊...算把la

真的不適合與人有金錢瓜葛,真的會失感情.post左張圖上fb,怪獸話唔係幾好,今日留一線他日好相見,我知自己成日o甘會得罪人,但呢句好o岩" 怕得罪人就少說話, 珍惜友誼就說真話。說了真話沒了友誼, 那是緣份已經盡。別為怕寂寞做應聲蟲, 習慣說真話, 不隨波逐流, 做人會舒服很多"

台長: Bubibu

您可能對以下文章有興趣

人氣(152) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文