24h購物| | PChome| 登入
2021-01-25 17:51:02| 人氣188| 回應0 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

肥妹仔實測澳門Perfect Medical S6減肥好唔好!話你知大肚腩變成小蠻腰嘅秘方~

Hello!我係住係澳門嘅肥妹仔!我發現最近澳門Perfect Medical賣廣告賣得好「行」!市面上咁多減肥療程,Perfect Medical真係賣得最「行」個間!真係幾乎每日睇FB都會見到澳門Perfect Medical嘅廣告!如果上網google,唔難發現有好多人問Perfect Medical好唔好嘅話,樓下一堆comment都係話澳門Perfect Medical好差、Perfect Medical評價唔好之類,但係點解我仲會去澳門Perfect Medical試做呢?就係因為我有個FD之前去咗Perfect Medical試做S6溶脂,我問佢效果好唔好,佢話好掂呀!結果我就上網登記咗免費體驗啦!

 

網上唔同留言都有問澳門Perfect Medical好唔好,不過要講到Perfect Medical S6嘅效果,又唔係有太多post有講,所以我都唔太肯定Perfect Medical S6溶脂效果好唔好~所以我諗最直接嘅做法,就係我去親身去 免費S6溶脂修形體驗 登記試做!試做完就可以將我最真實嘅感受分享俾大家啦!

 

講番我去Perfect Medical澳門店試做S6個日,其實我都幾緊張!雖然我個FD話效果好好,但網上實在有太多話澳門Perfect Medical唔好嘅cm,所以我都好擔心,唔知Perfect Medical S6效果好唔好,不過上到去Perfect Medical澳門店,reception個位都幾靚!而且好快就有staff出嚟幫我登記,完全唔洗坐係到呆等!之後入到房換好衫,治療師就幫我睇睇肚腩位先,不過佢手勢好溫柔,唔會好似啲美容黑店咁,係咁起勢捽你啲肥膏!

 

到真正重點啦!要知道澳門Perfect Medical S6溶脂好唔好呢~就要睇部機work唔work!治療師首先幫我將部機係肚腩到推嚟推去,就好似有啲野係到吸下吸下咁,完全唔痛架!一路吸,我肚腩位啲肥膏就全部被吸起曬,再彈番落肚腩,做做下我都覺得幾得意!吸完之後,治療師再拎咗幾部好細嘅機出嚟(我唔記得咗叫咩名...),全部放曬係我肚腩到,話會發放高效生物激光,刺激脂肪分解,咁就可以令我肚腩啲肥膏逐啲逐啲減走,慢慢就會變番條小蠻腰出嚟架啦!

 

我知一定有好多人都想問我澳門Perfect Medical S6溶脂好唔好?效果係點?我覺得以試機做得一次嚟講,效果真係極之唔錯!雖然做完個下,肚腩唔會即刻firm咗,但係過咗2日,我覺得效果越嚟越明顯!可能真係關新陳代謝事,排走咗啲脂肪,先顯得出我肚腩細咗!我冇特別度腰圍,但著番平時啲褲,好明顯鬆咗,著落舒服好多,冇再箍住個肚腩!

 

單係講澳門Perfect Medical S6溶脂效果好唔好,我覺得就唔夠嘅!最緊要睇下有冇副作用!好多減肥機做完之後,都會瘀咗一撻!仲有排都唔散!不過Perfect Medical S6溶脂就完全冇呢個問題!做機嘅治療師都好溫柔!見到效果唔錯,所以我打去問Perfect Medical澳門店嘅S6溶脂成個療程幾錢啦,原來只係$1888就做足10次!我聽到真係呆咗,即刻想衝番去Perfect Medical澳門店 join plan呀!

 

講到呢到~我諗你都知我最後都join咗澳門Perfect Medical嘅S6溶脂plan啦!到而家為止,我做咗5,6次,雖然唔會話做完即刻瘦咗好多,但現時為止已經減咗3,4吋!而且肚腩仲firm咗好多!以前著開啲褲已經鬆曬,要換過曬一批添!

 

我個FD真係講得冇錯!澳門Perfect Medical S6溶脂真係好掂!當再有人問我S6溶脂效果好唔好個陣,我一定會叫佢地快啲去試做!網上cm真真假假,想真正搵番條小蠻腰?咁就要試下澳門Perfect Medical嘅S6溶脂療程啦!

 

台長: brielleyeeloa
人氣(188) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文