24h購物| | PChome| 登入
2006-08-27 20:01:59| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歐洲奇遇記Day 7---巴黎總店做貴賓

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

巴黎朝早o既天氣得15度左右,當然係好涼,但由於我地今日要出發去巴黎總店,所以一早就著到去飲咁,著條裙仔化行粧,打算全力出擊。

我地首先前往歌劇院影下相,再經過麥德勒神殿、協和廣場,就搭巴士去香謝麗舍大道喇!阿Sam帶左我地去一間食青口餐好好味o既Leon餐廳食Lunch,雖然一個青口餐要成€11,但d青口真係好鮮甜,而且成盤咁多,所以都叫抵o既。(我總共食左三次呢!)而今日Cindy都約左佢表姐相聚,順便叫佢表姐幫下手買LV。CiCi佢地三個先出發,Cindy同佢表姐就隔十五分鐘先入去。由於巴黎總店每日都有好多旅客o係入面買野(而且夠大),所以就算到時我地七個都o係裏面都唔怕。今日我真係好驚,唔知係咪加上凍o既關係,真係由心打冷震出黎。步向LV shop o既時候不停叫自己鎮定 d,終於到左呢間萬人朝拜o既LV旗艦店喇,吸一口氣就入去喇!

入到去…哇…真係好鬼多人,迫爆o既程度直迫旺角。旗艦店真係名不虛傳,好大好似迷宮咁,我o係地下行左一圈,真係多人到埋唔到櫃台睇野,所以行去二樓睇喇!二樓少人好多,我首先叫個女sales比銀包我睇,點知佢叫我搵d戴住條巾o既黎serve。咁我走開一陣又再行返去,叫個一睇就知係gay o既sales比個Lockit新款我睇喇。佢o既蘭花手真係好頂癮,佢d眼捷毛又長到不得了,講野陰聲細氣又慢條斯理,所以我一聽佢開口就忍唔住笑,佢見我笑佢又笑啦,就咁開頭沉默o既氣氛就打破左喇!揀左幾樣items後 (順便一提,巴黎總店係任你揀幾多樣,不過可能臨比錢時佢可以cancel晒你o既order架!),我為左減低佢o既戒心,就叫佢帶我去揀tie喇。本來佢叫我自己去就得,但我扮聽唔明同搵唔到路,所以佢都好無奈咁要親自帶我去。

當佢幫我試tie時,我又順便讚下佢啦,話佢戴咩tie都咁好睇。佢即時心花怒放,更加落力試比我睇。跟住我就讚佢 Your eyes are so attractive!哇……佢真係開心到不得了,態度好殷勤,不過唔係佢睇中左我,而係可能佢以為我非常冧佢……唉!買LV要買到咁…由於我怕最後會cancel晒我o既order,所以選多幾樣野就埋單喇!我又讚佢So nice啦,問佢叫咩名,跟住佢就派左張咭片比我,話如果第日要排隊入黎,show張咭片比”石Q”睇就OK。就o係呢個時候,Gay Gay叫我坐低,因為佢要去packing,佢問我飲唔飲野。我有d受竉若驚,所以話要水OK喇。點知佢話No No No! We have Coca Cola, Orange juice and champagne, don’t drink water!咁我要左杯橙汁喇~等左差不多十幾分鐘,我心諗佢咁信我,無理由買得€2000就走架,所以決定等佢返黎再叫佢帶我再睇。

佢返到黎後,我就叫佢帶我睇腰 bag,跟住再買多個銀包、電話繩,諗住買單前再”立”多個大袋就走。今次佢又親自帶我去比錢,本來有個中東人比緊錢o既,點知佢截停人地,叫個cashier收左我錢先。最後佢仲問我識唔識出返門口,送埋我去搭lift先走。

今日我總共買到13樣items,加埋都有三千幾Euro,當然好開心啦!不過一山還有一山高,Cindy個表姐買左四千幾Euro,Tammi都係三千幾 (仲有兩個sales送埋佢出門口叫佢聽日再去),而Sammi更成為最高紀錄,買左五千幾Euro!!不過有人歡喜有人愁,CiCi佢地竟然買得好少,可能總店check到佢地有兩本passport啦~因為我地四個今日有咁好o既成績,所以,明爭暗鬥就開始進入白熱化喇……
巴黎總店正門
巴黎總店側面

台長: 小麵
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文