24h購物| | PChome| 登入
2004-07-15 20:59:34| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第一次向HK見picci

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我尋日用左一日時間去搵picci,
真係好開心,
佢竟然記得我,仲叫我個名tim,
無拉拉對我咁好ge,真係好感動。

本來以為中國隊向紅館練完後,
係到italy,點知係thailand,
立即收拾野閃拉...
仲要11-30先知italy向kowloon park練到12-00,
唔埋拉,我一定要去見下佢,
好彩去到佢因為唔多舒服,所以早d坐低做冶療,
咁我就行埋去,佢見到我同我笑,
之後仲叫我個名,我即刻走埋去坐向佢旁邊~~~
同佢講野講左識左佢五年最耐個次lor..
之後幫佢周圍搵i pod套,
真係勁辛苦,行到我腳抽筋~~~
由jordan=>mong kok=>causeway bay=>city u=>hung hom

今日覺得佢對我特別好,向press con,練波都勁對我單眼同笑,
可能係笑我傻掛,但佢送左件italy 短袖shirt俾我,
識左佢年佢都冇送野俾我,真係感覺好開心,
我都幫佢買左野拉,係佢俾件衫我之後,
我先俾我買個份野俾佢,
搞到好似交換禮物咁,但佢絕對唔知我想送俾佢,
而我亦唔知佢想送野俾我。

雖然有picci對我好,但我個心都係掛住carol,leila,
carol有正選打,打好d呀,
leila都要呀~~~兩個一齊出就最好拉...

pic:仲乜突然對我好,我唔係好慣呀...
但多謝你件衫,我"恨"左意大利既衫好耐~~~
超靚!!!!!

台長: mag
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文