24h購物| | PChome| 登入
2004-07-02 21:35:16| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好多野煩,好多野忙,好多人我想見

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

勒西比就係佢咩?
唔明點解d magazine可以亂寫,
暗示話邊個邊個有份,
唔該唔好亂寫,搞到d人亂估,
激死~~~~
我點都唔信佢會食埋d咁既野,
佢係一個好識諗既人,
明白佢既人都知佢係一個點既人拉...
其他人我唔知,但佢一定唔會咁做。

我覺得自己實在太杞人憂天拉,
樣樣都好擔心咁,
但一個人,點都會驚架拉~~~
教練你唔好呃我呀~~去到見唔到你我唔知點算!!!

打過俾leila,佢竟然冇轉mobile wor,
極出奇拉~~~~~但佢依然好撞聾lor,
講野極大聲,哈~~~完全唔lady lor..
又打俾lili,同佢講電話好似嗌交咁,
佢又聽唔到,我又唔明,
講左一陣都已經極口渴lor..

可能去唔見press con見何詩詩lu,
唉~~掛住掛住....好想聽佢唱新歌,好想見到佢個靚樣,
好想知佢近排有冇變到,
好想好想見佢呀!!!
但一年一次既約會,我又點可以失約...
可能我會後悔,但我知我一定要去見佢地....

識吹單簧管+口哨+kazoo+彈鋼琴+結他+打鼓==>何韻詩是也

台長: mag
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文