24h購物| | PChome| 登入
2004-06-29 21:51:13| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無聊的trip

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上星期去左england,
悶到嘔,冇得上網會令我想死,
加上日日都要呆坐,去旅行去成咁都係第一次。

雖然悶,但都要d開心事ge,
向飛機可以聽到何詩既歌,
勁開心,仲要係幾新下既"娃鬼",
最正係佢講我係何韻詩,
你而家聽緊既係xxxxx,
呵呵~~阿詩把聲陪我過左成晚...
我開心到差d叫左出黎~~~

and then,去到blackminster勁見到mini cooper,
wakaka..係勁見到,一日至少十次都有拉,
d mini仲要係勁特別+勁靚lor,
我周圍影mini,又買左兩個mini pin,
因為阿詩,我留意mini cooper,
去完england發現已經迷上了mini cooper~~

仲有係晚晚都可以睇波,
之前向hong kong一場live都睇唔到,
但去到england,d時間fit晒~~

回程機,竟然有得睇ANTM,
第一輯,有ADRIANNE,
wakaka...完全唔知點解會播,
但見到adrianne好開心~~~

但有個好難忘既經歷,
回程要飛去singapore再轉機番來,
搭成17個鐘,肯定冇人會咁飛法,
仲要自己一個人,勁可憐....
全程都只係聽阿詩既md,
聽住阿詩既歌令我開心d~~~

pic: 好搞笑,簡直笑死我拉,佢個頭做乜?佢對鞋? -_-"
好阿嬸+工人feel wor..

不知不覺阿詩已經成為我生活中一部份了,
真係好鐘意佢,好掛住佢,
好想見佢,開始發癲了~~~
因為佢真在太好了~~


台長: mag
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文