24h購物| | PChome| 登入
2004-04-22 18:19:00| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Jessie送左"反黑"vcds俾我(感動ing)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前兩日收到jessie幫我bid既"反黑"vcds~~
嘻嘻~~jessie太好人了~~~
香港又唔見有得賣bor...
所以只有發散消息俾各界朋友,
為左何詩,都真係幾麻煩人拉‧
搞到大家都知道我為左佢發晒癲咁,
都幾樣衰下....之不過有何詩做架wor,
仲咁清純look,真係好想睇~~~~^^
有得睇lu,太好了!!!!!
感謝呢位好朋友仔。
雖然同佢識左都有兩三年,
但仲未有機會見佢,
連一個電話都未講過...
因為我地同樣喜歡巴西,
喜歡巴西女排&王楠...可能呢種係一種緣份,
好開心向網上都識到呢真正朋友仔~~~
話時話我d排球好朋友都係上網識架wor
d人成日都話上網d野唔好信,
冇人會講真野,
但唔知係咪我好彩,我大部分識到既朋友仔都係好好人,
香港既有yan, yoki, kk, nancy, wingyee, wing, cherry, kamei, becky 數量太多不能盡錄(排名不分先後)
外地既有celso, jessie, juliana etc.....

今次真係麻煩晒jessie拉~~~
我會好好報答你~~~!!YEAH!!!

pic=> 好鬼死cute呀~~~hahaa~~見到佢d low b相,唔開心都會笑左出黎lor...

台長: mag
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文