24h購物| | PChome| 登入
2005-08-10 23:56:11| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

"屯門落雨a!!!!小心d ar!!"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呵..
今日一早就比人用一大個錐錐落黎...
事原係咁既..
今日呢...就同朱去做什麼放榜大使...
人做我地做...
我地做到比人收版...
仲要收左兩次..
好la...咁都算...
有一個會考生同佢ar媽經過...
個ar媽講左一句令我畢生難忘既說話:噓,侯寶垣係垃圾黎既..........
我聽到果陣...
wa..火都離埋...
簡直呢...覺得自己好似...
好難講...
總之好激氣la...
今日係8月10號...
得知身邊的朋友..
最低既好似係得一分...
希望...真係希望...
我唔會好似佢地咁...
我一定會努力...
不過做唔做到又係另一個問題...?!!!>,

台長: +.﹝過份.小器】.信*
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文