24h購物| | PChome| 登入
2005-03-30 23:14:47| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見鬼16 !!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29/3...笑到傻左ga 一日!!!
由凌晨笑到凌晨真係好辛苦~~
哈哈...同wonderful lay ,暉bb ,傑豬傾4條line~~
我地不停咁朗讀mr& mrs 咬賓個日記....(就黎背熟晒la!!)
唔睇過個日記都唔知短短幾星期發生左咁多事~~~這是喜事嗎??? wahaaa

之後就約出黎唱k ~~~哈,我知道大家都會遲到...所以咪慢慢出門口lo~~
同暉,傑,lay ,sarina 去mk 唱k ~~
點之大家都係到開戰lo~~~阿lay 竟然將紙巾掟向電視==> turn off ~~so 可怕!!

唱完sarina 走先=> than 暉b ~~
得返我地3個人....痴線ga~~~佢地兩個男人成鬼日講 ~~
< 比錢ar >,< gap 佬>......煩死!!我中立ga~~~阿lay係咁搞阿傑個lin ...
玩到冇野好玩lo~~~搞左n 次咁多la....大小乳頭的傑!!!

than go to cb 搵阿傑個同學>>> 又係叫karen ar!!
原來佢又係銀坐的sales ...肥仔ga 伙計!!
我地去左東角扭蛋...阿傑好luck wor...要個樣就有個樣~~
yo ....佢送左個平頭肚兜bb 比我ar~~ 阿lay 個個係冇衫著ga!!
之後我地去扒王食野~~又食...
karen 姐留飛幫我地buy ticket (9:30 PM)~~~yo ...睇< 見鬼ten >
一入到去見到karen 係到叫 ~~ 歡迎光臨見鬼10
哈哈…笑鬼死我地!!之後d 路人甲就好緊張咁問…路人乙 ~~: 笑d 咩ar??
有咩笑ar??
lay 同傑仲要走返出去玩野,問帶位karen 姐個位係邊~~~

見鬼十 ~~~
1 : 換死人眼 2 : 大肚跳樓
3 : 杯仙 4 : 抱黑貓捉迷藏
5 : 茶屍泥 6 : 係十字路口哼飯碗
7 : 係室內開傘 8 : 對住塊鏡疏頭
9 : 倒頭蔥 10 : 著死人衫去死
E 套又係一套搞笑ga笑片....陳柏霖太搞笑la=>HIP HOP+睇到阿婆"O"咀 ~
wahaaa....睇到個女人比鬼上身個到...阿傑笑到連把爆谷倒晒落地lo~~
走個時lay 仲要係karen 面前食煙....太大的引誘la!!


我地去左等karen 放工(wai..12:15am)~~~
去左銀座睇野...ar,我第一次迎鏡同個個ET talking ~~
好無聊ar ,我都冇話佢鋪頭d 野係假~~~
玩左彈琴+太鼓(打到手斷la....)
好多史迪仔ar...開心死傑豬la~~~不停咁影人地d 野!!
我地行過某vcd shop ~~~ haaa,喜瑪拉阿星....實在吸引左我地係條街睇!!
5...5...55....條條條條....煙煙!!
(為什麼當初我地冇去戲院睇e 套野ga lei???) <= yeah,去lay 仔屋企睇吧!!
之後見到維維,家豪,仲有......好多好多人!!
唉....我d 朋友個個都係夜鬼~~~又唱k...唔好la!!
又去扒王食宵夜...karen 同阿傑狂係到話抵抵抵...
wai...cb ga 扒王開到3:30 ga!!!好勁~~(因為大家都唔知去邊)
食完又話去睇ball ~~~ ar,救命ar!!

哈哈...阿lay 話karen 係佢最想寸ga 一個女人!!
karen 同傑...佢地要脅我迫阿lay 走~~~haaa...
佢地傻左咁灣仔街頭打交開戰...(我做中間人,兩邊都唔幫ar!!)
Shit ,係條街食雨lo~~~
幸好,karen 同我都係住係灣仔~~~
之後阿lay 送我返屋企,阿傑送karen返屋企~~~~

今日ga 節目何其精彩~~
=> 我地見左16個鍾la....好幸福lo~~~wahaa
笑到唔知係咪腸痛lei??

30/3 ...
ar...好似冇訓咁樣~~一早都話早d 返屋企gala !!
~~ 今日仲要比d 電視聲嘈醒....
之後同carmen 出左去tst => 行街,搵極都睇唔岩d 恤衫lo!!
行到爆累皮ar~~~ 去元綠食完個ten 轉個頭又去kfc hei~~
好辛苦佢先至可以去無印買到....真係唔知佢係無印出品!!!




台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文