24h購物| | PChome| 登入
2004-08-31 15:13:33| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

低消費高娛樂!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知做咩近排好黑仔...硬係好似有隻鬼整緊我咁!!
病完一輪...家陣又唔知係唔係拾屋個時拉親條筋~~
兩隻手都勁痛...完全唔可以拉門~~見到d 商場門口寫住"拉"都立即轉頭走!!
家陣日日係屋企做化療===電下對手...

全日都係免費日...有免費娛樂...又有免費晚餐~~簡直係低消費高娛樂ga 一日
首先去左睇免費戲~~追擊8月15....
超級唔知佢做咩...本人覺得唔好睇~~愈睇愈眼訓...
係最後個ending 比較好少少之外(但係都估到佢ga 劇情係咁)

yoyo...澳門茶餐廳~~好耐未食過la!!
坐對面個對人食左我地碟野~~(佢地好似好餓咁...都唔係咁好意思出聲話係我地~~佢地一路食一路話碟野好辣...食到流晒汗!!)
之後又黎左碟唔知咩~~~佢地終於發覺食錯左...
個侍應先生好無奈咁唔知點咁~~
個阿頭出到黎==個對人好尷尬咁走左...仲送左碟野比我地食!!
搞到我地好似好大食咁lo~~兩個人食3大碟野...(平時一碟都食唔晒ga la~)
之後又有對情侶---佢地叫咩都黎錯晒...一碟野都可以拎錯3次~~
又係個個侍應先生~~~超級矇丙....

終於都可以豪一豪咁買野~~
係我預算之下...之前買都要5舊水...家陣3舊水就有~~
去左sogo 諗住搵返個個男sales 買野~~
都係見佢上次咁落力咁sale 先至幫親下佢!!點之佢唔係到...

送happy 搭車~~爆搞笑...有條友懶型咁吸住煙~~
吸吸下支煙跌左落地...個白痴行左一陣又走返去後面拾!!
"嘟"友一名...成堆人係車站望住佢~~之後佢拎返支煙去垃圾桶...
一支箭咁走左!!









台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文