24h購物| | PChome| 登入
2004-07-19 00:59:40| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

高聲~~喝采

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好開心ar...今日終於有假放la~
好耐已經約好左今日睇女排....
woo...好緊張ar!!睇到我地依依呀呀....好有氣氛!!
全場人仕都係中國女排fans....住場想搵個吉位都冇!!!
D cleaner 好搞笑...clean 得好齊~~
第一場泰國對usa...泰國個d 人好似未訓醒咁打假ball~~
打左一粒鍾就完場...勁無奈!!!
唔知做乜又有d 明星打排波~~~~睇到O晒咀...
個班叫cream ga細路係到做la la隊~~梁漢文又唔知做乜要講一堆費話!!

yeah~~~終於到左全日最精彩ga 一場"中國對意大利"
真係睇到頸都長....睇到好肉緊~~一分一分追到貼晒....最後當然中國win la!!
好pro. ar~~~叫到我地聲沙!!!(50雞咁睇真係抵)
後面條粉蛋爆嘈...又係到叫中國隊返屋企train 下發球(佢自己好勁咩??)
d 普通話又唔係叻wor...係到叫"努力"~~~真係忍唔住同文仔話佢...
原來個個人係文仔學校ga 人~~

走個時wai..好搞鬼lo!!見到青蛙...佢好似同佢阿媽去~~
我地仲要相差幾個位...唔係d人走晒都見唔到佢!!!
好彩唔識佢ga ja....

=>星光大道...為左華仔而去~~
katie 拍完佢隻手就走lu...

=> cb 大久保...好耐都未試過咁大擦lu~~
好正....不停點三文魚刺身~~
仲有ball 睇...文仔睇到眼都唔閃下!!
之後有個侍應唔知係唔係鐘意文仔lei??
望到佢實一實...又成日走黎搭傘~~~問d 無謂野...真係局住我地串佢~~
明明人家有日假眾下...好似逼我地走咁~~只係覺得條友好麻煩!!





台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文